| Statystyka WRP |
Razem zdjęć: 45413 Razem kategorii: 241 Liczba użytkowników: Komentarze: Wyświetlenia:
|
|
|
Bułgarskie symbole
07.10.2024 18:22
|
Piękne są plany na tym ujęciu. Można się tu zatrzymać wzrokiem na długo. |
|
|
Lokalny spalinowy push-pull
26.08.2024 18:06
|
Na linii przez jezioro Cisa i park Hortobágy kursują 8005.1 w oliwce i nie tylko :) To dopiero cudaki! |
|
|
Kořenov zastavka - Desná-Pustinská
29.08.2023 22:35
|
Zgadzam się, minimalnie więcej oddechu być może by nie zaszkodziło. Niestety, zdjęcie powstało dzięki stałce, nie mogłem skrócić ogniskowej. Reszta obiektywów w plecaku to były tele.
Jednocześnie należy wiedzieć, że za plecami miałem już drzewa. Tak, wiem. Co to obchodzi odbiorcę obrazka… ;) Uznałem jednak, że efekt końcowy się broni, dlatego zdjęcie tu zawisło. |
|
|
Wyścig
27.05.2023 13:12
|
Jednakże drut nad Balatonem urywa się w połowie linii, czy coś przegapiłem? |
|
|
SU45-079
18.04.2023 22:51
|
Też mnie to zawsze zastanawiało. Mnóstwo kurzu, hałasu i jeszcze trochę błota.
Bardzo ciekawy kadr, nie wiedziałem nawet, że ta kopalnia jest tak rozległa. |
|
|
Strzegom Miasto
04.04.2023 09:14
|
Dzięki, miło że efekt bzyczenia przypadł do gustu. |
|
|
Zachód słońca w dolinie Douro
15.12.2022 20:09
|
Dziękuję za odpowiedź, choć liczyłem, że jako osoba świeżo po podróży do Portugalii podpowiesz gdzie trafiłeś te maszynki i rzucisz ze trzy linie kolejowe do odwiedzin ;) Cóż, nie zaglądałem na portugalską wiki. Trzeba będzie się z tą informacją pogodzić. |
|
|
Portale
13.12.2022 11:19
|
Mam w tym miejscu przez lata nazbierane pewnie całkiem sporo towarów, ale po wycince żadnego.
Długi koniec nikkora 200-500, a że wciąż używam puszki D500 (i nie zamierzam zmieniać, póki co) to będzie ekw. 750mm. |
|
|
Zachód słońca w dolinie Douro
05.12.2022 21:27
|
No to pozwolę sobie "pociągnąć za język", wiesz może gdzie te piękności można trafić? Przyznaję, że jeżeli dla jakiejś lokomotywy miałbym jechać na drugi koniec kontynentu, to dla tej serii. :) |
|
|
|
|
Rumuńska prowincja
28.09.2022 00:37
|
W przypadku tego zdjęcia specyficzny klimat aż wylewa się z monitora, perełka. |
|
|
Terminal kontenerowy
06.03.2022 16:01
|
Ochrona nie strzelała do drona? Ja tylko wylądowałem to zjawił się jakiś szeryf spod ziemi z pytaniem czy to nie ja latałem w okolicy. |
|
|
Łętownia
25.01.2022 08:14
|
Pięknie przedstawione urządzenia srk! :) |
|
|
|
|
Posterunek pośrodku niczego
05.01.2022 20:08
|
Dzięki! Marku, wiesz coś więcej na jego temat? Na przykład do kiedy działał, dokładny metr, itp.? |
|
|
Rendsburger Hochbrücke
15.11.2021 22:26
|
O niech mnie! Konstrukcja robi wrażenie. Ciekawe - o istnieniu ilu jeszcze, podobnie spektakularnych miejsc na kolejowej mapie świata nie mam pojęcia :) |
|
|
9422 241
20.10.2021 17:11
|
Aaa, czyli agregaty na jeden podkład. :) |
|
|
9422 241
19.10.2021 17:34
|
09-32 CSM, ładna, przynajmniej z daleka ;) |
|
|
Boreczek
31.07.2021 08:18
|
Dzięki, bez widocznych gołębi raczej bym tego nie publikował mimo wspomnianego sentymentu do stacji.
Co się tyczy ataków na drona, to rzeczywiście, latając nad Odrą nie raz widziałem zainteresowanie jakiejś śmieszki moim ufo. |
|
|
Łagiewniki Dzierżoniowskie
16.10.2020 20:13
|
Serdecznie dziękuję za zdjęcie z mojej wioski. Piękne! Z linii jest bardzo mało dostępnych zdjęć w sieci. |
|
|
Stop CO2 ?
11.02.2019 07:34
|
Może jeszcze porównamy Polskę do USA, albo Niemcy do Luksemburga? Emisje CO2 na jednostkę produkowanej energii elektrycznej w Niemczech to około 400 g/kWh, w Polsce ponad 700 g/kWh. Innymi słowy produkują po prostu o wieeele więcej energii, ale też o wiele czystszej. |
|
|
Import
13.01.2019 22:35
|
Cieszę się, że coś Was tam zainteresowało. :) |
|
|
|
Import
11.01.2019 10:47
|
Słusznie, poprawione. |
|
|
M62-194
19.04.2018 09:58
|
W ramach uzupełnienia: podczas mojego pobytu jeździły rumuny MMV Rail Romania i DB Hu oraz 659 z Floyd'a. Oczywiście do tego różne M62 z MAV, w tym jeden zmodernizowany. |
|
|
|
|
GE C30M-3 1018+1022
26.02.2018 18:52
|
Zazdroszczę, połaziłbym tam wzdłuż szlaku przez cały dzień...
Co tam majaczy nad chowającym się za skarpą składem? |
|
|
ST44-1212
23.01.2018 15:51
|
O, to tam w ogóle jeszcze jeżdżą jakieś pociągi. ;) |
|
|
SU42-522
18.12.2017 11:43
|
Skład wrócił na stałe, czy to awaryjna sytuacja? |
|
|
418 140
01.12.2017 16:01
|
Mniam. Niby takie proste, a przyjemnie się na to zdjęcie patrzy. |
|
|
189-923
24.10.2017 06:39
|
Zaiste cudeńko. Aż chciałoby się posiedzieć na tej górce ze trzy niespiesznie mijające godziny... |
|
|
Nerău
08.09.2017 11:36
|
Super, nie jest to banalne spojrzenie na stację. |
|
|
Alfa Pendular
10.07.2017 15:40
|
@Filip: Zrozumiałem i zauważyłem, że zła pogoda nie dotyczy powyższego zdjęcia, aczkolwiek i tak mi się skojarzyło. :)
@Marek: Bo udaję, że przeszedłem na emeryturę. Jednak chyba samodzielnie się zadenuncjowałem. ;) |
|
|
|
|
Ralja (Раља)
24.01.2017 15:53
|
Ano, sam zatęskniłem za tymi zabałaganionymi serbskimi wioskami wśród wzgórz. Czas coś zorganizować ;) |
|
|
Nastawnia Wb
27.10.2016 23:10
|
Ho ho, same sygnały. Od czarnej roboty podwładni na nastawniach Wb X czy zdemontowali szare dźwignie? |
|
|
Egzotyczne klimaty
16.08.2016 13:30
|
Jakoś czuć ten upał na tym zdjęciu.
Świetna kolorystyka! |
|
|
godzina 04:36 w Kętrzynie
22.05.2016 20:41
|
Pytanie czy można wjechać od Korsz, wtedy nieunieważniony semafor byłby przydatny. Po za tym nadal nie wiem jaki jest sens unieważnienia. |
|
godzina 04:36 w Kętrzynie
22.05.2016 19:59
|
Nie o to mi chodzi. Przecież napisałem o utracie przebiegu wjazdowego, nie wyjazdowego. Chyba, że i tak żaden się na tym torze nie kończył. Co w sumie nie zmienia faktu, że i tak nie widzę sensu aby zadać sobie trud i wieszać wskaźnik kasowania. |
|
godzina 04:36 w Kętrzynie
22.05.2016 11:51
|
Zastanawia mnie sens unieważniania semaforów wyjazdowych. Traci się tylko jakiś przebieg wjazdowy, innego efektu nie widzę. |
|
|
SU45-079
24.04.2016 22:21
|
Co ciekawe ostatnio PRKiI jeździła do mnie w relacjach z Bartnicy, z szutrówkami. |
|
|
E4MSU-001
08.04.2016 16:35
|
Niecały miesiąc temu jeszcze stała. |
|
|
Dwusuw na linii 206
13.03.2016 21:28
|
Nie ma czegoś takiego jak D29-206. Jest linia 206, a D29 to dawny Wykaz linii, łącznic i torów łączących. |
|
|
Stonka w bawełnie
27.01.2016 18:49
|
Nie wiedziałem, że pod Warszawą zaczęto uprawiać bawełnę ;) |
|
|
Kaliber 600mm
27.01.2016 18:48
|
Strzelam (nomen omen) że kaliber to raczej między 60, a 70mm ;) |
|
|
742 435-1
22.01.2016 11:58
|
@Jeżyk: Zaznaczam, że to Śląsk, a nie Czechy :P
bpnsp |
|
|
Plastic fantastic
06.01.2016 20:27
|
Super, że to uwieczniliście. Te linie wychodzące z Kolonowskiego mają klimat, a przy tym mało kto tam się zapuszcza, mam wrażenie.
Ps. "przejazdy kolejowe w Kolonowskiem" ;) |
|
|
Bratonožići /Братоножићи/
21.11.2015 20:38
|
Fajnie, że się podoba.
Filipie, może masz rację z tą magentą, ale weź poprawkę na to że jest to zdjęcie zrobione wczesnym rankiem. Ja tak ten widok pamiętam, choć pamięć płata figle ;) |
|
|
Głogówko
04.11.2015 16:12
|
Owszem, przejście ze szlaku dwutorowego w jednotorowy i jednocześnie z jedynki w dwójkę. O semaforze wyjazdowym na SD nie wspominając. |
|
|
MRU (III) - Bertha
07.09.2015 19:38
|
Nic dziwnego, na Brochowie też są grupy imionami - np. "Danuta", "Ewa" i jest "Nowy" ;) Widać taka kolejowa tradycja. |
|
|
"Szczęście w Sutomore"
04.09.2015 22:09
|
Cóż, wysłannicy galerii są wszędzie. Mam foto tego składu zrobione kilka minut wcześniej. |
|
|
|
|
ST43-265
28.07.2015 18:42
|
Nie Wrocław Tarnogaj, tylko sam Tarnogaj. Jak Grabiszyn albo Stadion. |
|
|
Technikolor
16.06.2015 18:53
|
To jest linia 400 + 2 x 110 kV. |
|
|
Wybrzeża piekieł
14.04.2015 00:36
|
Daruję sobie wyrażanie opinii o tym opisie (podobnej do tej Filipa), ale DO sobie zapodam na sen, owszem. Jednak preferuję Fas... ;P |
|
|
Na zapleczu (1)
23.03.2015 21:01
|
Zawsze obrzydza mnie jak pewna dziennikarka w radiowej Trójce z dziwnym upodobaniem i namaszczeniem nazywa kulisy backstage'em (o wszędobylskich line-up'ach nie wspomnę). Nie spodziewałem się jednak, że dopadnie to (niestety) modne słowo nawet galerie kolejowe i że można tak nazwać bocznicę. Podłączę to pod ironiczną, groteskową poniekąd angielszczyznę, słusznie? ;)
Co do meritum - zwiedzałem te tory wiele razy, pieszo i rowerem i nigdy nikt nawet krzywo nie spojrzał w moim kierunku. Co najwyżej z typową nieufnością dla "obcych", o której i Ty kiedyś wspominałeś przy jakiejś okazji. Nie spodziewałbym się tam takich środków ostrożności. |
|
|
" Trzy Korony"
05.02.2015 16:28
|
W aktualnym Ir-1 występuje określenie "tor lewy", więc nie trzeba się poprawiać. |
|
|
ST43-382
30.01.2015 21:42
|
Świetny ten wskaźnik! Podobny, choć nieco niższy i wykolejnicowy, był na stacji Wrocław Leśnica przed modernizacją. |
|
|
Zabłąkana stonka
30.01.2015 21:08
|
Ta korba służy tylko do podnoszenia i opuszczania latarni.
Używana kształtowa tarcza zaporowa powinna być jeszcze choćby w Międzyrzeczu. |
|
|
Upir w Sobótce
21.12.2014 20:00
|
Wąpierz to po staropolsku, nie po Sapkowskiemu. |
|
|
ST43-177
13.11.2014 08:30
|
Zawsze jak tam jestem przypominają mi się książki O. Tokarczuk, piszącej o "czerwonej ziemi" Kotliny Kłodzkiej. Coś w tym jest! |
|
|
163-047-4
23.10.2014 20:38
|
Owszem, ale teraz to już po zmroku jeździ. :) |
|
|
|
|
Jak liście z drzew
09.10.2014 19:44
|
Zaiste cudna metafora, ale nijak się ma do rzeczywistości. Choćby dziś fotografowałem osobowy skład wagonowy zmierzający do stolicy Śląska. |
|
|
EU07-123
24.09.2014 15:48
|
Tak, siódemkami prywaciarzy ;)
Z tego co zaobserwowałem to nie, a ta z niedzieli to też 123. |
|
EU07-123
24.09.2014 00:53
|
Choćby dwa dni wcześniej 07 przyprowadziła skład węglarek. :) |
|
|
ST43-272 w Nowej Rudzie
14.08.2014 21:17
|
Widziałem takie zjawisko, właśnie przypadkiem, będąc w ŚŚ. Szkoda, że nie ma reguły. |
|
|
|
|
Przedgórze
29.07.2014 12:30
|
Z pewną taką nieśmiałością wychyliłem nosek talentu zza gęstego krzewu niepewności ;)
PS. Co gorsze na trzeźwo! |
|
|
754 046-1
29.07.2014 11:33
|
Proponuję poprawić kategorię. |
|
|
Przedgórze
29.07.2014 11:28
|
Czytając niebywale dramatyczny opis z pośpiechem opuszczanego wiaduktu, przy wspomnieniu o porzuconych zapałkach(!), Stirlitz nie wytrzymał i upuścił trzymany w ręku talerz.
Uznał, że to za mało dla tak wstrząsającego opisu, sięgnął na półkę i upuścił kolejny. #suchar ;)
Mimo ostatniego tagu jestem rozczarowany. Mało tu, tym razem, Paolowania. Nic o zielonym prześcieradle soczystych traw pokrywających łagodne krągłości okolicznych wzgórz? No cóż, może spotkałeś same zboża... Jednak w takim wypadku liczyłem choć na opis obficie wykarmionych lipcowym słońcem, tańczących przy łagodnym wietrze kłosów pszenicy. ;P |
|
|
Ol49-69 w Wierzbnie
22.06.2014 11:24
|
Albo mi się wydaję, albo mamy pierwszy w historii galerii przypadek wyróżnienia własnego zdjęcia w fotografiach miesiąca.
Niemniej gratuluję skromności, tylko trzecie miejsce? ;D |
|
|
SM42-2625+S-290
14.06.2014 21:36
|
To nie było tak źle.
@Tomas: Nawet nie wiem czy dalej tamtędy. |
|
SM42-2625+S-290
14.06.2014 19:27
|
Coś się oprócz tego trafiło? Ja zajrzałem na stację tylko na ten podsył. |
|
|
Finse
14.06.2014 19:18
|
Klimat Norwegii podoba mi się niezmiernie. Gdy nie to, że ze mnie podróżnik jak z koziego zadu piszczałka, to już bym tam był ;) |
|
|
Classic Courier z SU46-011
08.06.2014 21:37
|
Skład nocował we Wrocławiu. Najpierw, tuż przed ostatnim Dreznem, pojechał z ludźmi do Legnicy, wrócił jako próżny i około czwartej rano pojechał znów w stronę Legnicy. |
|
|
"Nadbobrzanka"
06.06.2014 16:47
|
Dzięki, za dobre słowo.
@Darek: Pozwolę sobie nie zgodzić się z tą opinią. Wg mnie składu ciężko na tym zdjęciu nie zauważyć. |
|
|
ST44-1248
23.05.2014 20:25
|
Wiem, wiem. Brak widocznego styku kola z szyną ;)
A z usuwaniem było tak, że zacząłem wywalać swoje knoty i tak z rozpędu poleciało wszystko dodane miedzy 2005 a 2008. Proszę bez złośliwych pytań czemu tylko to ;)
Tak teraz patrze to już prawie 10 lat wrp, heh. |
|
|
SU45-089
14.05.2014 11:13
|
Bardzo mi się ten kadr podoba. |
|
|
SU46-024
01.05.2014 17:42
|
Jeżdżą regularnie, wg rozkładu? |
|
|
Doczekałem się!
02.04.2014 19:02
|
Cóż, tak tu działa wyszukiwanie. Trzeba to obchodzić, ale to zadanie dla administracji. Ze swej strony proponuję wpisywać STK_SA. |
|
Doczekałem się!
02.04.2014 08:45
|
Słowo kluczowe "specjalistyczny_transport_kolejowy" jest zbędne, żeby nie powiedzieć błędne. STK to pełna nazwa tego przewoźnika. |
|
|
Fiat w Złotowie
24.02.2014 11:52
|
Dodam jeszcze, że światłowody kładą teraz na wielu liniach na Dolnym Śląsku. |
|
Fiat w Złotowie
24.02.2014 11:48
|
To jakaś ogólnopolska akcja chyba. U mnie pod domem kładli światłowód wzdłuż linii Łagiewniki - Brzeg, a tu raczej zdalne sterowanie nie wchodzi w grę bo linia zamknięta od ponad dwudziestu lat. ;) |
|
|
SU46-043
16.02.2014 10:03
|
Umożliwiał nie wjazd, a kontynuowanie jazdy linią ze stacji Mikułowa, bo tam linia się zaczynała. |
|
|
ST43-80
28.01.2014 08:53
|
Kursują też inne konfiguracje, czasem (np. wczoraj z Wrocławia) jadą dwa wagony. Niemieckie nie kursują od zmiany rozkładu. Całe szczęście, dziwnym trafem od tej pory Wawel nie zostawia już notorycznie zajętości na blokadzie ;) |
|
|
Muzeum
06.01.2014 11:03
|
Rzadko poruszany na necie temat, a dla mnie - jako laika - ciekawy. Przeczytane z zaciekawieniem. :) |
|
Muzeum
04.01.2014 09:00
|
Krzyż - Wieleń swego czasu przeszedłem z buta, ale nie zauważyłem tego, ciekawe czy jeszcze tam są te czujniki.
@rs: Taa, niechcący ;) Też mnie ciekawiło czy to jest takie proste, ale się nie zdecydowałem ;) |
|
Muzeum
04.01.2014 07:41
|
Takie modele czujnikow ELS-6 też mogły występować, te na zdjęciu załączają SSP.
Do Płociczna nigdy mnie nie przywiało, ciekawe ile podobnych urządzeń zostało w kraju. |
|
|
VT795-240-1
31.12.2013 12:15
|
Świetne! Bardzo ciekawy dokument. :) |
|
|
ST44-788+SM42-1040
18.12.2013 07:21
|
Na pewno dobry numer pociągu? Od nowego rozkładu m. in. zdawcze mają trzecią cyfrę 3, masowe to 4. Chyba, że to jechało od dwóch dni ;) |
|
|
285 125
05.12.2013 07:03
|
Lok jest na wysokości kilometra 192.4. |
|
|
SA135-001
03.12.2013 19:41
|
@Jeżyk: Gdzie byłeś przez ostatnie 10 lat skoro zadajesz takie pytanie? ;) |
|
|
Linia weekendowa
20.11.2013 23:58
|
Wielka szkoda, że ta reaktywacja się nie powiodła. Bardzo dobrze przygotowano szlak. Pamietam, że na początku bywały też ładne (jak na SA105) napełnienia.
Z innej beczki, zastanawiam się czy szlak Międzyrzecz - Rzepin nie jest najdłuższy w pl? |
|
|
Cukier z Gostynia
27.10.2013 10:50
|
Ciekawe, też go tego dnia złapałem w Grzybowie, a nikogo nie widziałem ;) |
|
|
749 265-5
26.08.2013 20:19
|
Dziękuję za odpowiedź :) |
|
749 265-5
25.08.2013 08:09
|
Masz może rozkład towarów w okolicach Lipowej? |
|
|
M62-1841
30.05.2013 22:40
|
Wszystko pięknie wymyślone tylko, że za moimi plecami były krzaki, nie ma tam żadnej strażnicy, a przejazd zamyka dyżurny. |
|
M62-1841
30.05.2013 20:14
|
Autor się nie czuje urażony, nie o złączki czy też okno chodzi w klimacie tej mijanki, raczej o położenie w wykopie na skraju lasu, tuż przy małej wiosce, stałe kursowanie charakterystycznych pociagów miedziowych, itp.
Natomiast o jaką strażnice chodzi to już nie wiem. |
|
|
ET42-049
21.04.2013 11:15
|
"Bojkotując" interpunkcję utrudniasz zrozumienie czegokolwiek ze swojej wypowiedzi, ale dzięki za dobre chęci. byłem pewien, że to oznaczenie miejsca robót. |
|
ET42-049
21.04.2013 07:36
|
Oznacza miejsce prowadzenia prac przy torze. |
|
|
ST43-302
31.03.2013 11:15
|
@Filip: Ostatnio na Mieroszowie łapałem 368, 241 i właśnie 115. |
|
|
SM42-958
16.02.2013 12:45
|
Akurat w to, że ten pociag pojeździ dłużej chyba nikt nie wierzył, więc starałem się go łapać jak najczęściej póki jeździł.
Ergo było trochę tak jak piszesz. :) |
|
|
ST43-241
10.09.2012 20:01
|
Czyli WM15 plus trzy szutrówki to też ciężki pociąg. Aha. |
|
|
66159
02.09.2012 17:47
|
Chyba jakaś baza paliw, nie jestem pewien. |
|
|
SU46-012
02.09.2012 17:45
|
Dzięki temu w lesie jest cicho. ;)
Szkoda zwłaszcza zasłonięcia tych kamienic. Wątpię, żeby mieszkańcy byli zachwyceni. |
|
|
Powrót na linię 32
29.08.2012 19:38
|
Bardzo słuszne pytanie. Lata temu ktoś tak wymyślił na wrp, aby obejść niedoskonałość wyszukiwania słów kluczowych. Potem różne małpki powtarzały to na wszelakich forach, zupełnie bez sensu, jak zauwazyłeś. :) Zawsze to mnie śmieszyło. |
|
|
163 030-0
28.08.2012 20:25
|
Poprawiłem, dzięki za sprostowanie. |
|
|
Skandawa
10.08.2012 15:53
|
Według mnie zdjęcie jest poruszone. Dziwne ustawienia. |
|
|
ST46-01
22.06.2012 12:52
|
To już niech zdecyduje administracja. |
|
|
SU46-037 z IC Wawel
06.06.2012 06:08
|
@m0ke: Więc powinno być raczej: "którym do końca rozkładu jazdy 2001/2002 kursowały wszystkie pociągi osobowe relacji Żagań - Legnica - Żagań, oprócz wspomnianego "Wawela" i "Bobra"."
Które to pociągi, nota bene, osobowe nie były. ;) |
|
|
SU46-037
04.06.2012 10:45
|
@up: Jest też besseler na stacji Wrocław Świebodzki. Jeżdżony nawet :) |
|
|
S200-301
29.05.2012 11:46
|
Wiadomo co jest bardziej efektowne i łatwiejsze. |
|
|
ST43-194 wylatuje z Mościska
29.05.2012 08:08
|
W czasie Euro pociągi wiozące materiały niebezpieczne mają jeździć tylko nocą lub omijać Wrocław, może się trafi jakiś objazd ;) |
|
|
Mały Wielki Pociąg
26.05.2012 05:53
|
I owszem, ciekawa historia o lustrze. Pierwsze słyszę żeby lustro odpinało obiektyw! ;) bpnmsp |
|
|
EP08-011
24.05.2012 12:45
|
Jeżeli z pociągiem na Strzelce lub chociaż Kluczbork, to dawaj! ;-) |
|
EP08-011
23.05.2012 20:12
|
Będę zaglądał :) Jakby jeszcze coś z Fosowskiego się znalazło... |
|
EP08-011
22.05.2012 20:22
|
Może być ciężko, nawet abstrahując od tego, że zdjęć z tej linii nie ma na znanych mi galeriach prawie wcale, przynajmniej z odcinka Fosowskie - Lubliniec. ;) |
|
|
Ty2-911
01.05.2012 13:11
|
To nie był żaden plandampf. |
|
|
ET22-1111
25.04.2012 17:23
|
Widziałem, świetna sprawa :) |
|
ET22-1111
23.04.2012 21:59
|
Ano, coś jeszcze na szczęście zostało, co bardzo mnie cieszy. Na Śląsku nawet stosunkowo dużo, znaczy kilka ;) Szkoda, że raczej na Górnym, nie Dolnym. |
|
|
ST44-1238
16.04.2012 20:33
|
Nie wiem jak jest na stronie PR, sprawdzałem w telegramach. Zamknięcie jest w godzinach, o ile pamiętam, 7-19. |
|
ST44-1238
16.04.2012 13:30
|
Objazdy są (w skrócie) do końca maja bez poniedziałków i weekendów, czasem także bez wtorków. |
|
|
|
|
ST43-295 w Nielubi
07.04.2012 11:25
|
@Filip: "Fajne podejście do tematu. Niemal identyczne zdjęcie wykonałem w ubiegłą niedzielę"
Subtelny autokomplement ;) |
|
|
SU46-011
27.03.2012 12:56
|
Niestety nie, ale przypomniało mi się jak tam jest fajnie, więc pewnie niedługo wrócę pod Ruszów :) |
|
SU46-011
26.03.2012 08:57
|
Nie chciało mi się wstawać, tak fajnie się leżało w tej trawce ;) |
|
|
130 013-6
16.03.2012 18:49
|
Poprawiono, stonka wyciągała to z bocznicy i pojechała dalej. Pociąg, o ile pamiętam do Rogowca, więc Bełchatów? |
|
|
ST43-194
12.03.2012 05:43
|
105 S, pierwsze auto w mojej rodzinie. Ponad 5 lat tym się jeździło. :-) Dźwięk nie do pomylenia z innym. |
|
|
ST43-217
07.03.2012 18:05
|
Na tej górce można przyjemnie posiedzieć nawet cały dzień :) |
|
|
754 065-1
19.02.2012 18:23
|
Gdybym wiedział, że będzie jechał na tyle szybko aby było to widać, spokojnie dałbym minimum 1/60, albo podbił ISO. W D40, przy 800, problemem jest raczej, moim zdaniem, odwzorowanie kolorów niż szum. Jednak mnie szum rzadko razi, więc to zależy od upodobań.
Mam ten motyw również w wersji zimowej. Choć tamta wersja jest ostra, zdecydowanie wolę tę klatkę. :) |
|
754 065-1
19.02.2012 14:16
|
Cóż poradzić, jechał szybciej niż się spodziewałem. Poprawka już niemożliwa, nie ze składem wagonowym.
Jak coś, to administracja wie co zrobić. :) |
|
|
ST43-338
09.02.2012 19:46
|
Nie, było ich aż pięć. ;) |
|
|
ST43-241
04.02.2012 09:35
|
Masz na drugie Izajasz albo inny Ezechiel? Czy może pisujesz hobbystycznie do Strażnicy lub Przebudźcie się?
Tak czy owak, daruj sobie rozwijanie tej pasji na wrp. |
|
|
T448p-099
28.01.2012 18:34
|
Ścinawka? Cóż za niespodzianka! |
|
|
130 024-3
11.01.2012 13:15
|
Na pewno nie słowa kluczowe, już widzę, że znowu kilku zapomniałem ;) |
|
|
Polskie dworce pięknieją
03.01.2012 09:50
|
Zwłaszcza fantastyczne są te, dyskretnie wkomponowane w wystrój, lampy z epoki. :/ |
|
|
EP07-1032
29.12.2011 10:57
|
To chyba PRKiI. :) |
|
EP07-1032
28.12.2011 20:00
|
Miałeś w Piotrkowie siedzieć. |
|
|
ST43-272
10.12.2011 12:20
|
@up:
Wiem, tylko dziwne, że teraz tak masowo odkryta. :) |
|
ST43-272
10.12.2011 09:23
|
Czemu wszyscy nagle rzucili się na ?cinawkę? Nigdy tam takich tłumów nie widziałem jak ostatnio. Zloty. |
|
|
M62-3103
27.11.2011 09:57
|
To już po odnalezieniu drogi do cywilizacji.
Zaginięcie, wielkie słowo. Tylko kilka godzin i kilkanaście kilometrów łażenia po białym lesie. ;P |
|
|
ST43-273
24.11.2011 16:41
|
re: Tylko po co? |
|
ST43-273
24.11.2011 14:04
|
Dorzuć Krysin do słów kluczowych. Do Zawidowa natomiast dość daleko. |
|
|
Wyjazd!
09.11.2011 09:05
|
Co do towarów to co godzinę, dwie, coś powinno polecieć, zwłaszcza w tygodniu. Aktualnie między innymi takie składy: klik!
@Grzegorz: Jak byłem ostatnio to jeździły autobusy i to na gumowych kołach. |
|
|
ST43-377
15.10.2011 07:09
|
Jak już pisałem, to koło horki co najwyżej stało.
Z szutrówkami natomiast, to oczywiste nadużycie, żeby nie powiedzieć błąd, ale przecież się nie przyznam ;) |
|
ST43-377
12.10.2011 09:55
|
Khem, ja określam. ;) Szutrówki też określa się szutrówkami potocznie ;) |
|
ST43-377
12.10.2011 08:07
|
Szutrówki na horce? ;) |
|
|
SA135-005
09.10.2011 15:19
|
Wóz z sianem ;)
Kiepsko. Rumuny 242 i 349, w dwie strony. |
|
|
ST43-255
08.10.2011 20:07
|
Skoro były to jechały. ;) |
|
|
ET22-991
28.09.2011 08:51
|
Jakbym poczuł, że buja, to w dziesięć sekund byłbym na dole ;) Na samą górę i tak nie wlazłem. Przedostatnie piętro. |
|
|
SU45-164
27.09.2011 13:50
|
Jak się ma odgałęzienie w Kursku?
Ma ktoś zdjęcie z Templewa? Byłbym wdzięczny za upublicznienie :) |
|
|
66601
27.09.2011 13:47
|
Jakby za ciemne, zwłaszcza w cieniach.
A lot był doskonały ;) |
|
|
ET22-991
27.09.2011 13:45
|
Na zdjęciu jest podpowiedź, nawet dwie sztuki ;) |
|
|
SU45-164
22.09.2011 17:25
|
Sądząc po obecności bonanz, to raczej kasacja. Czy dobrze widzę biało-czerwone akcenty na lokomotywie? |
|
|
66001 w Sycowie
19.09.2011 08:07
|
@?ukasz: Minęliśmy się dosłownie, na drabince ;)
@Bolero: Pomysł zrodził się samoistnie po zobaczeniu tego zdjęcia: link
Nie tylko ja chciałem tam wejść, bo na górze kilka osób spotkałem :) |
|
|
ST43-170
15.09.2011 09:24
|
Znowu jeździ zaszynobus, miło :) Niedawno też był widziany. Są jakieś reguły? |
|
|
ST44-2062
07.09.2011 09:42
|
Od razu mi się ten widok z klasycznym motywem z Leszna Górnego skojarzył. Tylko tam jest jednak bardziej klimatycznie. |
|
|
754 039-6
23.08.2011 10:10
|
Tak, dość dużo :P
?adne to foto, takie zelpage'owe. |
|
|
ST44-717
18.08.2011 11:55
|
No, na zdjęciu :P
Trawa trochę się zlewa, czoło gagarina jakieś takie gładkie :)
Ja bym wolał ziarno :) |
|
ST44-717
18.08.2011 11:23
|
Kadr jest bardzo ok, ale nie przesadziłeś z odszumianiem? |
|
|
SU45-168
18.08.2011 11:21
|
To skrajnik. Przejeżdżając przez to załadowanym na ładowni wagonem można było sprawdzić czy nie wykracza się poza skrajnię. |
|
|
SA134-006
16.08.2011 11:25
|
Cóz, widać jak dba się o "dumę województwa", czyli linię do Trzebnicy. ;) |
|
|
ST44-1110
08.08.2011 20:39
|
Znaki interpunkcyjne stosować gdyż nie zrozumiała twoja wypowiedź jest się staraj |
|
|
ST43-335 & D29-288
17.07.2011 19:57
|
Cóż, szkoda wiec. Pewnie jednak i tak miło było oglądać taki skład na tej linii :) |
|
|
311D-011
17.07.2011 18:53
|
Ja tego złudzenia nie odczuwam, nie zgodzimy się w tym temacie. :) |
|
|
ST43-335 & D29-288
17.07.2011 18:51
|
Coś z "właściwego" szlaku, już po rozgałęzieniu, zobaczymy? |
|
|
311D-011
14.07.2011 16:57
|
@admin teraźniejszy:
Skoro dwie osoby piszą o kontraście będącym ok, to może się mylę.
Natomiast te kilkadziesiąt pikseli czerwieni, jak dla mnie, w żadnym wypadku nie równoważą składu i teletechniki.
btw: Słupy są na tylu mm. sklejone ze sobą, zakładam że trudno więc nie skleić z nimi loka. |
|
311D-011
11.07.2011 10:36
|
Brak tu kontrastu. I pomysłu na prawą stronę kadru. |
|
|
843 001-9
16.06.2011 17:21
|
Ze śniegiem może być trudno, z posiedzeniem łatwiej ;) |
|
843 001-9
16.06.2011 10:25
|
Widać świeżych brak. ;-)
Czekałem, myślałem że może sam będziesz chciał dodać ;-) |
|
|
Ol49-7
12.06.2011 21:43
|
Obyło się bez ofiar. ;) |
|
|
ST44-1110
06.06.2011 13:01
|
W Czersku jest całkiem przyjemny hotel "Royal". Tani, dość wygodny. |
|
|
SU42-504
29.03.2011 09:04
|
Ciężko było wtedy o innego polsata, chyba tylko 502 był czerwony.
I owszem, to jakieś 100/200 metrów przed tunelem :) |
|
|
SM42-731
02.03.2011 16:41
|
W czasie przejazdu pershinga z ~ 12:00 akurat spacerowałem na ?elazno. Popołudniowy złapany w Kłodzku.
Na pewno tylko 2 razy w tygodniu? :) |
|
|
SU42-532
24.01.2011 16:09
|
Punktualnie o czasie, w drugą stronę tak samo. |
|
|
"Prototyp" SM31
09.01.2011 16:48
|
Całkiem odmienny wygląd bo to zupełnie nie związana z trumną konstrukcja. |
|
|
EP07-1056
09.12.2010 13:14
|
Chciałbym móc opowiedzieć jak było trudno, ale prawda jest taka, że wzdłuż toru biegnie piękna i szeroka leśna droga. Jedynym niebezpieczeństwem było ewentualne poślizgnięcie ;) |
|
|
SA105-001
30.11.2010 20:47
|
Czy wykonawcza jest nadal czynna przed południem? |
|
|
SU46-011
10.11.2010 11:17
|
Dokładnie, to druga strona stacji.
A na Chocianów, jeszcze jakiś rok temu, coś jeździło. Niestety tylko wytarte szyny widziałem. |
|
|
SM42-519 do Sobótki
05.10.2010 08:31
|
I tak pod Wrocławiem mgła była taka, że widać było tylko trzy jasne punkty zamiast pociągu.
Poza tym wagony były szare, wyglądało to jak jakieś mega objazdy :) |
|
|
Dziewiczy kurs
24.09.2010 16:21
|
To nie wyjaśnia chyba dwóch godzin na Brest Cent.
Co do Rosjan w pociągu to co to ma do rzeczy? Skoro już do UE wjechali? |
|
Dziewiczy kurs
24.09.2010 15:38
|
Czemu to co chwile stoi po godzinę, dwie? |
|
|
Ty2-1035
23.09.2010 19:32
|
Ciekawa lektura. |
|
Ty2-1035
22.09.2010 21:10
|
Słusznie. Poprawiono opis. |
|
|
Px48-3916
13.09.2010 20:28
|
Niezły, również taki znalazłem, ale w lesie przy nieczynnym przejeździe na szlaku Stare Drzewce - Głogówko. |
|
|
ST43-227
28.07.2010 19:56
|
Rzeczywiście, świetne wam te zdjęcia wyszły ;) |
|
|
SU46-029
12.07.2010 12:16
|
Ta linia mnie kusi od dłuższego czasu :) Jak tam wygląda ruch? |
|
|
SM31-040+SM42
09.07.2010 17:30
|
Ano, tak mnie też naszło trochę ;-)
Stonka była zielona, można to zobaczyć _tutaj_ :) |
|
|
232 105-7 z Horki
03.07.2010 09:03
|
Jak widać coś się ruszyło, bo jeżdżą ;) Szczegółów nie znam niestety. |
|
232 105-7 z Horki
02.07.2010 19:07
|
Suki pojeżdżą tylko do końca tego rozkładu. Potem ludmiły DB. |
|
|
648 273
25.06.2010 10:38
|
A teraz spójrzmy na Międzychód...
Ech... i wylazł ze mnie maruda. |
|
|
SA103-003
24.06.2010 13:13
|
Popracuje się nad tym, Kajetanie ;)
Edit: Podmieniono. |
|
|
SU42-502
21.06.2010 23:17
|
Tego dnia jeździły 530 i 502. Oprócz tego w JG stały 537 i 529. |
|
|
M62-1007
09.06.2010 18:23
|
To Ty chciałeś zrobić mu stamtąd portret?! ;) 600 mm x 1,5(?) to by dało 900 mm. Aż tyle trzeba do Twojej wizji strzału z tego wzgórza? :) |
|
|
Żuraw w Grabownie
09.06.2010 15:32
|
Przypadkiem trafiłem na to stare foto... Oczywiście są takie okazy jeszcze w Oleśnicy. Jeden w peronie, drugi pod dysponującą. |
|
|
M62-1007
08.06.2010 11:31
|
Z 300 plus crop. Tak jak mówi Rafał, jeszcze ze 100/200mm by się przydało. |
|
M62-1007
08.06.2010 08:45
|
To fakt, motyw zdecydowanie preferuje długie tele. Natomiast z drugiej strony górki wręcz przeciwnie ;) |
|
M62-1007
07.06.2010 23:04
|
@Grzegorz: No, na górę ;)
@rs: Pociągów do poprawek nie brakuje :)
Aha, (nieudolna) wersja filmowa, dla ciekawych, jest TUTAJ |
|
|
SM42-2067
04.06.2010 10:01
|
To po drodze do Ostrawy? ;) Ekstra. |
|
|
ET21-495
31.05.2010 11:00
|
Ano, jedni byli ubłoceni, drudzy uwaleni rzepakiem :)
Byk dopisany. |
|
|
3E-100-117+SM42-2662
19.05.2010 08:33
|
To miał być historyczny lok... Zamienili to w skansenie na jakąś kaczkę czy coś... |
|
|
TEM2-188
06.05.2010 08:34
|
Autora nie ma w domu :) |
|
|
Ty2-953
04.05.2010 12:26
|
Teraz już jest. |
|
Ty2-953
04.05.2010 10:32
|
Skąd wziąłeś tę relację? ;) |
|
|
ST43-358
24.04.2010 22:22
|
Na Piława - Kamieniec można sobie fotografować towary co 30 minut czasem, a w Dzierżoniowie może być niedługo ciężko o jakieś brutto.
Ale co kto woli... |
|
|
SP32-096
12.04.2010 23:22
|
Stara znajoma głównie z Kłodzko - Kudowa. BTW na ww. linii wygaszono parę dni temu semafory :( |
|
|
M62-1841
22.03.2010 19:18
|
Słyszałem już wersję z przyjeżdżającym tutaj na polowania Hermannem G |
|
M62-1841
21.03.2010 05:37
|
11:00 w Głogówku. Wcześniej o 09:50 poleciał orlen na 62-1286. |
|
|
SU46-025
09.03.2010 22:51
|
Racja, poprawione :) |
|
|
ST43-231
05.03.2010 10:09
|
Składy dalekobieżne odpadły również na Dolnym ?ląsku. O portalową teletechnikę mi chodziło :) |
|
|
SU42-509
05.03.2010 10:06
|
Który SA to nie wiem, widziałem w ruchu na linii SA134-013, 014 i SA103. Połowa pociągów przeze mnie "łapanych" (przez cały dzień) to były zaszynobusy :) |
|
|
ST43-231
04.03.2010 15:57
|
Opolska część od kilku lat jest zdecydowanie mniej smaczna ;) |
|
|
|
|
|
|
Wymiana w Rokitkach (2)
01.03.2010 07:27
|
W ten weekend problem się rozwiązał. W sobotę i niedzielę wafel w ogóle nie pojechał... |
|
|
311D-22
22.02.2010 18:52
|
Pewnie do Piławy. |
|
|
Most na rzece Ślęza
17.02.2010 12:22
|
Wyraźnie napisałem: "Jeden z dwóch najdłuższych mostów na linii 304 między ?agiewnikami a Strzelinem". Wymienione mosty są za Strzelinem :) |
|
|
754 028-9
01.02.2010 12:49
|
Oczywiście, czeski błąd ;) |
|
|
Aby do wiosny !
31.01.2010 20:06
|
Sobotni pociąg do Jesenika pożegnałem w Głuchołazach przed wykopem, za którym linia wjeżdżaw dolinę rzeki Biała. Niestety nikogo w oknach nie widziałem :(
Jedynki widziałem, okropnie to wygląda :| |
|
Aby do wiosny !
27.01.2010 21:15
|
Nadal jeżdżą na "polskim" obiegu jedynki?
@zebu43: Pomacham Ci w Głuchołazach ;) |
|
|
SA134-012
16.01.2010 22:23
|
Tylko po wysiadce w Kluczborku przychodzi otrzeźwienie, kurort to to nie jest ;)
Co do "more, please!" to liczę na resztę dodających zdjęcia, ja mam tylko okolice Kałów. W tym śniegu eksploracja linii była zbyt uciążliwa. |
|
SA134-012
16.01.2010 12:09
|
Linia jest bardzo klimatyczna - lasy, teletechnika i piękne budynki na przystankach. Czasem w lepszym, czasem w gorszym (lub, niestety, katastrofalnym) stanie. Szkoda, że na wrp tak mało stąd zdjęć.
Mało czyli jedno ;) |
|
|
ST43-208
14.01.2010 06:12
|
To tzw. Otello :) Pociąg z przekroczoną skrajnią na wysokość. |
|
|
SA108-002
05.01.2010 10:19
|
Dlatego na wiele nie liczyłem :) |
|
SA108-002
05.01.2010 08:44
|
To nie okno, to jeden z elementów samego pudła odpadł odsłaniając taki widok.
@m0ke: Krótko stałem, ale i tak lipnie było - tylko miedź z 3104. |
|
|
|
|
SU42-537
14.12.2009 08:14
|
Oczywiście, do JG jedzie byk. Tam zmiana lokomotywy. |
|
|
EU07-193
20.11.2009 21:23
|
Podmienione, może być? ;) |
|
|
EU07-416
17.11.2009 19:19
|
Dzięki ;)
To nie tak, że nie przepadam. Do diesli mam sentyment po prostu, z dzieciństwa :) |
|
|
ST43-265
16.11.2009 22:40
|
Mnie zastanawia co z Górką Sobocką. Czy na mglistych planach się skończy? :|
Piękny kamieniołom w ciekawym miejscu. Mam do niego niejaki sentyment.
Za dzieciaka, jakieś naście lat temu, śmigałem po nim na rowerze. Praca wre, lato, kurz, ciężarówki z urobkiem się uwijają i dwaj gówniarze na rowerach w centrum akcji, że też nikt nas stamtąd nie pogonił to do dziś się dziwię ;) |
|
|
M62M-007
14.11.2009 07:13
|
Dzięki za nr tamary ;) Jakoś mi umknął. |
|
|
EU07-358
08.11.2009 09:21
|
Wykoleiła się siódemka z os. do Poznania.
Opóźnienia powinny wynosić około 30 minut. Czy były większe nie sprawdzałem. Pociągi PKP IC jeździły albo przez Gądów, albo przez obwodnicę i Brochów. W obu przypadkach ze zmianą czoła. Regionalne kończyły bieg na Mikołajowie, albo na Nadodrzu, dalej KKA. |
|
|
ST44-1220
03.11.2009 13:13
|
Podsudecka, bo jeździ po 137. |
|
|
ST43-115
29.10.2009 13:21
|
Tylko, że to zdjęcie zostało zrobione ponad 20 kilometrów od podsudeckiej (w linii prostej) ;-)
A Podsudecka to nie żaden południowy Ostbahn, dla mnie co najwyżej odwrotnie. |
|
|
SU46-015
28.10.2009 09:02
|
Bo na północy 015 odpoczywała, co widać na powyższym obrazku. ;) |
|
|
SA109-004
27.10.2009 10:46
|
Jaki ruch na Słupiec trafiłeś w sobotę? |
|
|
ST43-227
24.10.2009 10:21
|
Właśnie, od tubylca, który powoził parowozy w Kamieńcu, słyszałem, że była i on pamięta fundamenty po posterunku i tory. Jednak nieznana w sumie osoba nie jest 100% pewnym źródłem... |
|
|
ST40s-03+06
22.10.2009 17:26
|
Proszę uzupełnić datę i słowa kluczowe. |
|
|
SU42-537
05.10.2009 11:17
|
Dziwne jest co najwyżej to, że poza weekendami coś tam nadal kursuje.
Szkoda tylko, że do takiej beznadziejnej sytuacji doprowadzono. |
|
|
SA109-004
02.10.2009 10:50
|
Oczywiście masz rację, zapomniałem o tej drodze, a tyle razy tamtędy chodziłem ;-) Kompromitacja, opis poprawiony. Dzięki za czujność! |
|
|
ST43-292
24.09.2009 15:41
|
Co ze 115 i 404? :) |
|
|
SA135-001+SA135-003
20.09.2009 19:05
|
Przyznam, że nie analizowałem u nich poziomu alkoholu, aczkolwiek odbywająca się w sąsiedztwie stacji jakaś gminna impreza ze strażą pożarną w roli głównej, zdaje się potwierdzać Twoje słowa.
Nie zmienia to jednak faktu, że nawet gdyby byli trzeźwi jak świnie to do pociągu nie wejdą. Szkoda. |
|
|
Ms29-6464
18.09.2009 08:21
|
Jeździ tu zdawka po złom. Jak przyjeżdża obsadzają nastawnie. |
|
|
SA108-004
15.09.2009 08:17
|
"Stałeś" to złe słowo ;) Ogólnie na linii byłem mniej więcej 09:00-17:00. |
|
|
ST43-333
15.09.2009 08:15
|
333 ma ciekawe akcenty :) Ostatnio zawsze na niego trafiam na 137. |
|
|
SA108-004
11.09.2009 17:54
|
Słabiutko było, jeden luzak i jeden towar. |
|
|
SU42
24.08.2009 08:20
|
Lubań-Zgorzelec do 31.VIII
Kudowa |
|
|
ST43-190
11.08.2009 11:31
|
Same tory mogłyby być, jak słyszałem, nawet na 160. |
|
|
ST43-265
09.08.2009 17:30
|
Nie goniłem ;) Dojechałem pociągiem i cały dzień byczyłem się w N.?. |
|
ST43-265
09.08.2009 10:19
|
Normalnie leci przez E30. |
|
|
ST43-231
08.08.2009 23:58
|
W ?cinawce nic z tą linią nie robią. |
|
|
SU42-509
30.07.2009 15:31
|
Ja coś na skład nie mogę trafić...
Co do malowania to ciekawie się ono teraz prezentuje na 502. Po około roku wyblakło i czerwony wygląda jak minia. |
|
|
Tarzan Matej
22.07.2009 10:41
|
Zobaczymy efekt wspinaczki? :) |
|
|
ST43-05
14.07.2009 15:51
|
Ostatnio stał trochę. |
|
|
Orient Express na bis
14.07.2009 15:46
|
Jakby organizator chciał do OE coś specjalnego, to by to zamówił. Proste.
Każdy mógł się wypowiedzieć, skończcie już ten temat... |
|
|
EU07-116
12.07.2009 20:01
|
Słuszna uwaga, dopisane do słów kluczowych. |
|
|
Orient Express
11.07.2009 12:24
|
Ja bym raczej zrobił wszystko żeby tego ścieku nie pokazywać. |
|
|
SA134-007
08.07.2009 10:38
|
?eby chociaż wskazywała poprawną relację ;) |
|
|
EP09-006
29.06.2009 17:52
|
No cóż, kręciłeś się po torach. |
|
EP09-006
29.06.2009 17:20
|
Ty się ciesz, że sam się zmyłeś za niecałą godzinę bo nie wiem czy wiesz, ale zdążyłeś wzbudzić zainteresowanie pani dyżurnej. Planowała podjąć kroki ;P |
|
EP09-006
29.06.2009 15:07
|
Nie wiem, natomiast Ciebie chyba na foto widać, za przechodzącą kobietą ;) |
|
|
66001
15.06.2009 13:18
|
Mapka łuk dalej w stronę Szczawienka ;) |
|
|
SM42-439
01.06.2009 13:01
|
Proszę poprawić słowa kluczowe! |
|
SM42-439
01.06.2009 11:23
|
Na przyszłość sam usuwaj takie żenujące docinki ;) |
|
|
ST43-386 + SU45-255
25.05.2009 23:02
|
Jeszcze nie tak dawno jeździły tu tylko eszelony od wielkiego dzwonu, zupełnie bez sensu utrzymywać stację na taką okoliczność.
Co do Sulęcina to czy problemem byłoby utworzenie tam choćby lpo? |
|
|
1116 023
18.05.2009 17:20
|
Nie łatwiej kupić sobie flet prosty i nauczyć się grać gamę? ;-) |
|
|
|
|
ST43-115+ST43-339
15.05.2009 19:18
|
Został dopisany w chwili gdy pisałeś komentarz ;)
Natomiast zamiast pośpiecha widziałbym tu IR Kraków - Wałbrzych, czy jakoś tak. |
|
|
Pilchowice-Zapora
15.05.2009 18:40
|
Jak często, wymiennie ze stonkami czy przejęcie obsługi? W katalogach widziałem też trasę na SU46 :) |
|
|
EN57-1787
09.05.2009 21:19
|
Według mnie jedno z najpiękniejszych kolejowo miejsc w PL. Nadmorskie piaski i lasy, słoneczko i śmigające w wykopie pociągi... Czysty relaks. |
|
|
Tr5-65
07.05.2009 19:43
|
Nie ja akceptowałem, ale przypadło mi do gustu jako sympatyczny reportaż. |
|
|
Pt47-65
30.04.2009 18:32
|
?! To jakaś masakra... |
|
|
ST44-R008
24.04.2009 16:39
|
?wietne zdjęcie, ciekawy opis. |
|
|
Kanty na Podsudeckiej
21.04.2009 13:11
|
?wietnie, ze to złapałeś, wiesz może coś w temacie jazdy następnych sztuk? |
|
|
Zapomniana Linia 2
20.04.2009 12:07
|
Wtedy jeszcze Mikole lubili jeździć pociągami (albo nie mieli aut ;) )
BTW Ostatnio jeden z zakładów, do którego prowadząca "droga" (parę metrów) przecina tę linię wyremontował sobie wjazd. Co ciekawe przejazd przez tory nie został zaasfaltowany tylko porządnie zrobiony. O tyle to dziwne, ze tam linia i tak jest nieprejezdna z dwóch stron. |
|
Zapomniana Linia 2
20.04.2009 11:21
|
Impreza na 310 musiała być idealna do gonitwy samochodem! ;-) |
|
Zapomniana Linia 2
20.04.2009 09:57
|
Równie piękny widok musiał być z góry, szczególnie za czasów pary. |
|
|
Zapomniana Linia 1
19.04.2009 22:15
|
Akurat na ?agiewniki-Strzelin nawet pks jeździ puściutki. Tędy niby kruszywo miało być transportowane... |
|
|
Ol49-59
19.04.2009 10:40
|
Ma ktoś Międzyrzecz, Lutol albo Chociszewo? :) |
|
|
SU46-026
17.04.2009 22:45
|
Jeździ, jeździ i to stosunkowo sporo. Głównie rumunia solo/w duecie. |
|
|
ST43-293
15.04.2009 14:50
|
a) Tak
b) Poza tarczami ostrzegawczymi wjazdowych. |
|
|
TEM2-149
14.04.2009 12:02
|
Zdjęcie podmienione. |
|
|
311D Piława Górna
08.04.2009 20:37
|
Podobnież ostatnio jeżdżą b. często, np. po dwie pary.
Nie ma tego w katalogach? |
|
|
|
|
Hierachia musi być...
05.04.2009 13:58
|
Sądząc po minie chyba sobie właśnie zdałem sprawę, że nie wiem gdzie zostawiłem piwo, na szczęście później się znalazło ;) |
|
|
YsA 47
30.03.2009 22:20
|
Wagon z lewej to 201R? |
|
|
SM42-1051
27.03.2009 18:34
|
Możliwe, że chodzi tu o ustawienia monitora/karty graficznej. Była już podobna sytuacja pod jakimś zdjęciem.
Ja nie widzę owych "kwadratów". |
|
|
ST43-21
24.03.2009 21:08
|
Z nastawni? |
|
|
SU42-508 Przybówka
17.03.2009 15:48
|
Cegła jest dostępna na stronie pr.pkp.pl
Ps. Dopisz datę do opisu. |
|
|
ST43-338+SM42-823
16.03.2009 21:42
|
Dzięki, ale bez przesady - ta linia to samograj, wystarczy tam być :) |
|
|
SU45-129
16.03.2009 04:16
|
Regulamin, punkt 13.
Proszę usunąć zdjęcie albo stąd, albo ze strony z podpisu na zdjęciu. To samo przy innych dublach. |
|
|
EP08-009
06.03.2009 16:40
|
Na szczęście lokomotywy nie służą do tego aby je od siebie odróżniać. |
|
|
SU42-540
01.03.2009 20:25
|
Nie bardzo jest co zarzucać, może skład w drugą stronę przejdzie sito ;-) |
|
|
Pospieszny Drezno - Wrocław
01.03.2009 18:18
|
Czy ktoś może powiedzieć na pewno czy tym pociągiem można jechać na RK? Ktoś twierdził, że nie, wolę się upewnić :) |
|
|
SU42-540
01.03.2009 18:16
|
Byłem na tej głowicy w Mościsku dzień później, z okazji ostatniego składu. |
|
|
SU42-509
17.02.2009 09:14
|
Tymczasem na podsudeckiej łabędzi śpiew składów - na obiegu PR jeżdżą(jeździły?) dwie zdeklasowane jedynki i to wyglądające całkiem rześko. Natomiast dla KD woził SA106 z _takimi_ siedzeniami :/ |
|
|
060DA-2410
30.01.2009 12:36
|
Rumki mają mieć podobne do SU46 czyli niebieskie i tylko pasek zielony (darowano im na szczęście żarówiastą kabinę jak na 44) O ile pamiętam pasek na czole ma mieć lekką "v-kę". |
|
060DA-2410
30.01.2009 00:27
|
Kamieniecki 381 podobno poszedł na naprawę niedawno. |
|
|
Wojaszówka- peronówka
28.01.2009 16:24
|
Przesadzasz, każdemu może się zdarzyć pominięcie daty, już zresztą zostało to poprawione przez autora. |
|
|
810 431-7+810 327-7
24.01.2009 14:22
|
Byłem, ale nie skorzystałem z oferty, Mateusz jadł jakieś kiełbaski, może się podzieli wrażeniami ;)
Natomiast z ich dygotliwej wielce ławeczki spadł mi plecak. Jedna Holba nie przeżyła tego upadku, siejąc wewnątrz spustoszenie ;) |
|
|
Powrót
19.01.2009 09:35
|
Tak było, przyjechała do Nysy z polsatem 519 jako luzaki z Kamieńca. |
|
|
"Retro"
13.01.2009 18:23
|
Owszem, będą śmigać SP32 z ryflami, tylko barwy będą cokolwiek nieortodoksyjne ;) |
|
"Retro"
13.01.2009 14:58
|
@matej: Musiałby mieć relację Wrocław-Brzeg-?agiewniki-Kobierzyce-?widnica. Dwa razy zmiana czoła - nikt by się nie nabrał ;)
@Kajet: Nie sfotografowałem modelu ;) |
|
|
SM42-313
13.01.2009 14:06
|
Kolega rsc mówi o latach osiemdziątych. Nie myli więc ówczesnych SU42 z SU42-5xx. |
|
|
EP07-1028
09.01.2009 20:16
|
Nie. Z godzinkę byłem. :) |
|
EP07-1028
09.01.2009 17:59
|
Trzeba było "Włókniarza" dodać! ;) |
|
|
ST43-77
09.01.2009 08:22
|
Niestety nie pomoże bo ich nijak nie widzę na żadnym ujęciu ;) |
|
|
ST43-77
08.01.2009 18:06
|
Może więc to on. |
|
ST43-77
08.01.2009 15:45
|
Następne foto będzie spod druta ;) |
|
ST43-77
08.01.2009 14:51
|
Widoczne wahadło stało w Szydłowie (o ile dobrze pamiętam) od wieczora 01.08. Wyrobiłby się? Zależy, o której i gdzie był widziany. |
|
ST43-77
08.01.2009 13:31
|
Widać, że pracuje ;-) |
|
|
EU07-133
07.01.2009 19:11
|
D29 brak. Bez sensu to wypikselowanie. |
|
|
Nowe WRP - czekamy na Wasze komentarze i opinie
03.01.2009 04:26
|
To wszystko czyli mapy? Nie myślisz chyba, że twb było pierwszą galerią na świecie, na której wprowadzono mapy? I chyba nie jest tak, że skoro tam są to nie mogą być i tu? |
|
|
|
|
Kamieniec
29.12.2008 09:43
|
Skoro tak twierdzisz... Ja WMB10 i pochodnych nie odróżniam, ale ten miałem tak oznaczony na jakimś starym zdjęciu, nie pamiętam dlaczego, może błędnie :) |
|
|
99 7235-7
25.12.2008 10:43
|
Administracji angielski język w opisach zdjęć dodanych przez obcokrajowców nie przeszkadza. Dla mnie koniec tematu.
Pozdrawiam. |
|
|
SU46-024
23.12.2008 10:08
|
Aktualnie na żadnym. |
|
|
SU45-152
21.12.2008 00:16
|
Dyskusje na tematy: wyższości świąt takich nad tamtymi, określenia granic "jedynej słusznej starej kolei" oraz o innych imponderabiliach proszę kontynuować w razie potrzeby na priv'ie. Każdy kolejny koment nie na temat zdjęcia będzie usuwany. |
|
|
SP42-001
20.12.2008 18:02
|
Ten tor jest kompletny, obok już nie. |
|
|
SU45-174
13.12.2008 18:29
|
Na peronie stacji Wschowa już wisi nowy rozkład, jeździ jedna para (w D), reszta KKA, teoretycznie do 5 stycznia. |
|
|
SU45-247
12.12.2008 12:20
|
Podejrzewam, że na stałe, w Lesznie, po uwaleniu składów na Głogów nie ma raczej wiele pracy dla 45, najwyżej Wolsztyn, jako rezerwa. |
|
|
SU42-537
11.12.2008 15:48
|
No nieźle, to już trzecia szopa tego loka od czasu zrobienia zdjęcia :)
@Wilchelm: Pewnie tak, chyba że dokonają jakiejś poprawki. |
|
|
SU45-147
08.12.2008 16:24
|
Zdarzyło mi się jechać jako jeden z dwóch pasażerów na górnym pokładzie bohuna(na dole oczywiście podobnie), ale dla odmiany ostatnio dwa x bh było na styk. |
|
|
Słupek..
08.12.2008 15:24
|
Identyczne 2 wiszą na wrocławskich tramwajach jako numery taborowe. |
|
|
Templewo
05.12.2008 18:44
|
Dzięki za to zdjęcie, transporty wojskowe to sól tej linii, a do Templewa mam wiadomy sentyment :) |
|
|
ST44-1213
27.11.2008 09:07
|
Dlatego, ze jakbyś się urodził 10 lat wcześniej to byś mówił i tak to samo. ;) W każdych czasach coś się kończy.
Ps. Widzę subtelne, ale bardzo trafne poprawki malowania. |
|
|
M62-1793
26.11.2008 20:15
|
No ale linia Ostrów - Grabowno to nie jest ;-) |
|
|
232 189-1
26.11.2008 14:55
|
Nigdy nie wiadomo co nocą śmigało, ale ja wcześniej ludmiły między Piławą i Jaworzyną nie widziałem. Właściwie to między Kamieńcem, a Piławą też. |
|
|
EU43-003
19.11.2008 16:18
|
Jeżeli utrzymają dotychczasową częstotliwość to najbliższa poważna zmiana malowania za 21 lat. Licząc wprowadzenie i wycofanie żółtych czół to za ok 13. |
|
|
Lotosowe "Gruchy"
19.11.2008 11:49
|
Normalnie warto teraz na GWK się wybrać ;) Przyłączam się do pytań Macieja. |
|
|
232 691-6
18.11.2008 20:50
|
O ile nie masz ochoty wkurzać kolejarzy to wystarczy skaner ;) |
|
|
SU42 w Bardzie
18.11.2008 13:49
|
No na początku szedłem inną drogą, ale wytyczoną jest dużo łatwiej! Poprawione, dzięki :) |
|
|
SU46-022
15.11.2008 18:11
|
@Agent: Masz prawo tak uważać, ale dla mnie każda pogoda ma jakiś urok.
@matej: Ogladam to zdjęcie w domu na normalnie skalibrowanym monitorze i muszę przyznać Ci rację. Ciemne :| Będę na to zwracać uwagę przy akceptacji zdjęć w pracy. |
|
SU46-022
15.11.2008 13:16
|
Nie ma słoneczka i kwiatuszków = zła pogoda do zdjęć ;) |
|
|
ST43-242
14.11.2008 19:34
|
Tak czytam, czytam i się zastanawiam gdzie to, bo nie kojarzyłem tam drugiej takiej konstrukcji bez barierek. I ostatnie zdanie wszystko wyjaśnia :| |
|
|
EP07 1002 Górzyniec
02.11.2008 14:20
|
Mam wrażenie, że nauczyłeś się kilku schematów i zapominasz, że nie zawsze należy je stosować. |
|
|
182 064-6
02.11.2008 09:59
|
Jeszcze z herbem ;) |
|
|
GWR 5521
27.10.2008 11:38
|
Impreza była pod hasłem "Do widzenia GWR!" więc to rzeczywiście pożegnanie. Najlepszy tego dnia i tak był skład wagonów KSK. Premierę zdaje się miała platforma :) |
|
|
SM42-359
24.10.2008 13:33
|
Wg tego co słyszałem, najpierw przywrócą. Nowa tab. 223 raczej remontu nie uwzględnia ;) Mam jednak nadzieje, ze masz rację, bo przywrócenie ruchu po to, by go za chwilę zawiesić na remont nie ma sensu. |
|
|
SM42-791
22.10.2008 11:11
|
Cieplutko :/ Na jakich pociągach i jak często dają skład? |
|
|
TKt48-168
19.10.2008 22:48
|
Dzięki! A Raymonda zaproszę do współpracy, ale czy bedzie miał czas to zobaczymy :-) |
|
|
ST43-185
19.10.2008 20:51
|
A ja raz na ruski rok tam jestem i musiałem trafić stonię! :/ |
|
|
Powrót ST44
19.10.2008 20:22
|
Ale bawcie się dobrze z M62 ;-) Niech wam służą i pozują. Całe szczęście, że wszystkie rumki do nas schodzą! :) |
|
Powrót ST44
19.10.2008 20:14
|
Zostały jeszcze jakieś rumki? Jest jeszcze po co tam jechać? :| |
|
|
705 917-3
19.10.2008 13:58
|
Właśnie, przecież to wąski tor, a MBxd2 + Bxhpi jeździ(ł?) gdzieś jeszcze (?migiel?). |
|
705 917-3
19.10.2008 09:27
|
W jakim sensie nie jeździ u nas "coś podobnego"? |
|
|
232 579-3
17.10.2008 23:11
|
Wystarczy spojrzeć na rozkład objazdów żeby zobaczyć, ze trochę brutt tam poleci :-) |
|
232 579-3
17.10.2008 15:53
|
Oj, teraz to tam się dzieje ! |
|
|
SA103-003
17.10.2008 14:45
|
Bhp ma normalne niebieskie barwy, tylko ją odmalowali.
@szydłówek: Dzięki. |
|
|
SU46-027
17.10.2008 09:51
|
A to fakt :-) Ale jeździli tylko z Głogowa? |
|
|
SA103-003
17.10.2008 07:56
|
W SRJP 9935 w (D) stoi jako skład. |
|
|
EN57-1631
13.10.2008 10:39
|
Zastanawiałem się nad tym, ale stwierdziłem, ze nie będę tego wywalał. Przynajmniej nie jest złośliwe, choć parę co głupszych tego typu komentarzy jednak poleciało. |
|
|
ST43-278
12.10.2008 11:50
|
Super, że jeszcze trafia się jakiś słuszny skład :) |
|
|
EN57-1631
11.10.2008 23:09
|
Komentarze usuwam ja. Krytyka tak, ale nie głupia tylko konstruktywna. Do wyżej wymienionej nie zalicza się tekst typu "nie podoba mi się". Koniec cytatu. |
|
|
Ty2-970 (4)
08.10.2008 18:17
|
Nie, dodał Jeżyk, a potem chyba zmienił autora na gościa. |
|
|
Dworzec w Kirowsku
07.10.2008 08:51
|
To zagraniczna strona i tam może sobie wisieć, jak dla mnie.
Ps. Może przypomnij kiedy Kolega Filip stwierdził, że nie wrzucał tam zdjęć, skoro zarzucasz kłamstwo. |
|
|
ST43-260
19.09.2008 18:12
|
Miałem nadzieję, że zarzucisz to zdjęcie ;) Tam się wybieram od kilku lat. |
|
|
SU45-174
18.09.2008 17:46
|
Da się bardziej ściągnąć coby łapać przed semaforem i pokazać (tu ledwo widoczną) "półbramkową" tarczę? |
|
|
ST44-1201
17.09.2008 11:54
|
Ostatnio spotkałem pewnego drogowca, który bardzo sobie chwalił współpracę z SOK. Podobno dzwoni do nich na kom. i reagują błyskawicznie oraz skutecznie. (mowa o walce z kradzieżami torów). |
|
|
M62M-006
10.09.2008 19:49
|
Im lok cięższy, tym cięższy skład ruszy ;) |
|
|
SU46-011
08.09.2008 17:35
|
A to Kolegę ciągaliśmy po wieżach ;) Również pozdrawiam!
Ps. Pana z Rk nie pozdrawiamy ;-) |
|
|
SU46-032
05.09.2008 21:14
|
Podejrzewam, że się domyślasz ;-) Wieża wodna. |
|
|
SU45-174
29.08.2008 14:39
|
Ktoś wie czy jutro nadal można się spodziewać bohunów na tej linii? |
|
|
SU45-255
23.08.2008 13:43
|
Fajnie, że ją reaktywowali. |
|
|
Px48-3916
19.08.2008 21:35
|
To nie jest czasem dojazd do Trzęsacza od strony Gryfic? |
|
|
Do Trutnova
19.08.2008 09:54
|
W ogóle nie skumałeś ironii. |
|
|
Pt47-112
15.08.2008 11:33
|
Przecież Ci mówiłem, że jedną złapałeś ;) A ta linia miewa wahania formy. |
|
Pt47-112
14.08.2008 23:50
|
Poza Pt47 i osobówkami nic nie pojechało, ale tylko do 09:00 tam byłem. |
|
|
EP07-1038
14.08.2008 16:51
|
Swoją inwencje zachowaj jak chcesz, choć nie wiem kto będzie szukał po słowie kluczowym "przewozowa" albo "parówa" ;) Dodaj nr linii, rodzaj pociągu i jego nazwę :) Aha słowo kluczowe "pr" i tak nie działa, muszą być minimum trzy litery/cyfry. |
|
|
SU42-537
09.08.2008 09:03
|
Brakuje "V" i napisu pkp ;) |
|
|
|
|
ST43-195
07.08.2008 19:37
|
Otóż to, ten słup przykuwa uwagę :) |
|
|
|
|
ST43-397
04.08.2008 23:17
|
Niebo przepaliłem na komputerze, nie w terenie ;) Poszło więc zdjęcie do podmiany. |
|
|
SA105-104
01.08.2008 14:37
|
Miło by było zobaczyć Templewo na zdjęciach innych niż moje :) |
|
|
SM42-826
01.08.2008 14:34
|
Wiem, że wszystkie. Właśnie szkoda :( |
|
SM42-826
01.08.2008 13:31
|
Czemu stonka.... ? :/ |
|
|
SA105-104
31.07.2008 19:15
|
Co do wieży to niestety, ale chyba nie. Dla pewności zerknę w domu, może gdzieś się uchowało takie zdjęcie. |
|
|
ST43-245
29.07.2008 10:53
|
Pięknie. Widzę, że musze w końcu przejść za tunel :) "Następną razą"! |
|
|
060DA-929
27.07.2008 16:17
|
W takim razie poprawiam, dzięki za czujność. |
|
060DA-929
27.07.2008 08:36
|
Wtedy chyba jeszcze nie? |
|
|
|
|
ST43-338 po raz ostatni na Ostbahnie...
22.07.2008 11:43
|
Przecież z tego co widzę Maciej usunął tylko jakieś puste, bzdurne komentarze. Twoje zostały :) I przy całej mojej (nieco złośliwej) niechęci do M62 zupełnie rozumiem Twoje do niej podejście :) |
|
|
ST43-377
22.07.2008 10:04
|
Idealne zestawienie :) |
|
|
182-053+3E/1-009
15.07.2008 22:51
|
Niestety nie jestem pewien czy coś jechało w tych wagonach. Po analizie zdjęć zdaje mi się jednak, że to skład z rudą. |
|
|
181.053-0
15.07.2008 13:14
|
Zauważyłem, że sympatycznie udaje Ci się oddać klimat lata na podobnych zdjęciach. |
|
|
Krew tekatki
14.07.2008 11:46
|
Jest jednak kilka osób, które nie mają tu konta, a mają coś ciekawego i rzeczowego do powiedzienia... |
|
|
ST44-949
09.07.2008 23:03
|
No cóż Macieju, wyrazy mojego szczerego współczucia, bedziesz musiał przyzwyczaić się do tego ruskiego złomu :/ Dobrze, że chociaż Wasze rumki trafią w dobre miejsce, trzeba je będzie ładnie przywitać :-) |
|
|
SU42-516
09.07.2008 12:32
|
Wszystko na swoim miejscu i przedni klimat :) |
|
|
SM42-115
08.07.2008 08:37
|
Niby proste zdjęcie, a klimacik bardzo mi się podoba. :-) |
|
|
SU45-168
01.07.2008 23:08
|
Oj, myślę że miło Cię zaskoczy. Niepasteryzowany Kasztelan zbiera entuzjastyczne opinie! Ale osobiście jeszcze nie miałem przyjemności :) |
|
|
ST43-195
01.07.2008 13:21
|
Gdzie go rzucili? |
|
|
Żuraw w Grabownie
29.06.2008 23:02
|
Pozostałe żurawie w Grabownie to właśnie klasyczna Nowa Sól. |
|
|
JT42CWRM-66006
28.06.2008 00:10
|
Dla mnie godzina to właśnie "dość wyraźnie" ale nieważne. Pierwotna wersja dużo bardziej mi odpowiadała, trochę żałowałem tej zmiany. Dzięki za wskazówkę na jutro. |
|
JT42CWRM-66006
27.06.2008 23:07
|
Ten przejazd to jak dla mnie wydarzenie roku we Wrocławiu :) Szkoda, że pojechali dość wyraźnie przed planem. |
|
|
SU45-174
27.06.2008 14:44
|
Bohun! Tego jeszcze tutaj nie widziałem. ?adne. |
|
|
SP42-247
27.06.2008 09:25
|
D29-362 ;-)
Ps. Jeździ jeszcze zdawka do Miejskiej Górki? |
|
|
TKt48-18
23.06.2008 11:55
|
Zobacz na peron z prawej strony. Dodanie działki spowodowało by powstanie zamiast niego białej plamy. |
|
|
WŻB-10
23.06.2008 11:39
|
Jak to powiedział Wilchelm, drezyny mają często największą frekwencje na pewnych liniach ;) |
|
|
TKt48-18
23.06.2008 11:02
|
Jak się taką podróżuje, to wszystko jedno jakie ma barwy na zewnątrz :) |
|
|
WMB10
22.06.2008 21:22
|
Po prawej stronie miałem Jezioro Bobowickie. Równie ciekawe, albo nawet ciekawsze motywy są dalej w stronę Lutola. |
|
WMB10
22.06.2008 15:09
|
Co do taboru to pełna zgoda, krajobraz również miło wspminam. |
|
|
|
|
182 037-2
20.06.2008 19:36
|
A pociąg to nie będzie Grabowno Wielkie - Gdańsk Olszynka ? |
|
|
SU46-048
17.06.2008 07:38
|
Ta droga kończy się wcześniej, ale owszem, biegnie po drugiej stronie. |
|
|
ATR220-001
16.06.2008 06:52
|
Akurat SA134 są całkiem wygodne, wczoraj miałem okazje przejechać się wersją lubuską i po E-30 wręcz płynął. Oczywiście na lokalkach też dają radę. |
|
|
SM42-2190
15.06.2008 20:13
|
Widać inwencję w słowach kluczowych ;-) |
|
|
SM42-2355+SM42-2574
13.06.2008 22:00
|
A owszem, właściwie zapomniałem o pozdrowieniach dla załogi ;-) |
|
|
ST43-382
11.06.2008 20:04
|
Z tego co widzę, to do Gliwic. |
|
|
SN61-183
11.06.2008 11:15
|
Ps. Inny skan? ;) |
|
|
TEM2-068
09.06.2008 16:51
|
Dzięki za relację, trochę Lotosu tu jeździ ;) |
|
TEM2-068
08.06.2008 20:55
|
Do samego Wrocławia też zawitała ;)
Ps. Czy to jest pociąg rel. Zduńska Wola Karsznice - Strzelin? |
|
|
ST43-397
07.06.2008 07:28
|
Nie korzystam z oprogramowania Nikona. |
|
|
SU42-536
05.06.2008 16:27
|
Czy więc ta plotka, o której wspominałem nie ma nic wspólnego z prawdą? SA 135 już miesiąc stoją na szopie. Wyjechały w ogóle? |
|
|
SP32-210
05.06.2008 00:05
|
Oczywiście para Kamieniec - Jaworzyna ?l. |
|
SP32-210
05.06.2008 00:01
|
Jeżdżą zgodnie z SRJP. Poranna para Kamieniec - Legnica jest wg rozkładu (i jak widać w praktyce również) składem. |
|
|
"Sulzer" w dżungli
03.06.2008 08:53
|
@zebu43: Od Boguszowa jest 50km/h, kilkaset metrów przed tunelem zaczyna się 30km/h |
|
|
ST43-193
01.06.2008 21:55
|
Czasem druga osoba przydaje się do obsługi wycieraczek ;) |
|
|
060Da-1547
31.05.2008 21:42
|
A jednak, przejechał jeszcze tędy pociąg. |
|
|
SU45-147
29.05.2008 21:45
|
Nie skumałeś wypowiedzi Ferrisa.
Ale obaj nie macie racji!!! PRAWDZIWA KOLEJ skończyła się na wagonach ciąganych przez konie po drewnianych szynach. Jeden mój kolega mówi, że jeszcze parowozy bez budki się liczą, ale on nie ma racji! |
|
|
SA105-104
28.05.2008 23:53
|
Widocze (świeże) wykoszenie semafora wyjazdowego zdaje się nie potwierdzać tego co słyszałeś. |
|
|
SU46-046
25.05.2008 16:59
|
Spóźniona? Ile? |
|
|
SU46-053
23.05.2008 18:28
|
No to pewna epoka się skończyła :-) |
|
SU46-053
23.05.2008 12:21
|
Osobiście nie zdziwiłem się za bardzo ;)
@m0ke: Owszem, jakieś platformy też w tym składzie jechały. BTW, 46-047 śmiga jeszcze? Ani na szopie, ani na szlaku jej nie widziałem. |
|
SU46-053
23.05.2008 11:05
|
Słabiutko. Pięć horek w pięć godzin, plus jeden luzak. Bonusowo towar na dwa rumki w Węglińcu. |
|
|
ST43-293+ST43-108
21.05.2008 23:20
|
No, ja już nie chcę przypominać jaka to firma puszcza między jedyną słuszną serię właśnie ten syf ;-) Choć faktem jest, że przoduje w tym CTL. |
|
|
EP07-1011
20.05.2008 18:02
|
A autka? Jeżdżą zdaje się dość regularnie. |
|
|
SM42-2322
17.05.2008 18:28
|
O rany, ale stonkę podstawili :-/ |
|
|
163.110-0
16.05.2008 08:19
|
Chyba często zmieniasz obiektywy ;) |
|
|
ST43-396
15.05.2008 18:04
|
Dzięki! Tylko grilla brakowało ;) |
|
|
ST43-242+ST43-354
14.05.2008 20:16
|
Pewnie jest, ale ja nie posiadam. Zresztą w związku z objazdami ruch jest na tyle duży, że nie trzeba specjalnie czatować, chyba, że o relacje chodzi. |
|
|
EU07-489
14.05.2008 20:15
|
Poza tym, dziś to jest Frankfurt - Gdynia. |
|
|
ST43-195 w Międzyrzeczu...
13.05.2008 20:06
|
W Trzemesznie rzeczywiście zdemontowano tor jakiś czas temu :) Zastanawia mnie w związku z czym te prace. Macie coś ze szlaku (M-cz - Trzmeszno) |
|
|
|
|
363.137-1
12.05.2008 20:33
|
Co w końcu zakupiłeś? ;-) |
|
|
SM42-1152
12.05.2008 11:16
|
Już wszystko jasne, sam pokręciłem, przepraszam za zamieszanie. |
|
SM42-1152
12.05.2008 10:17
|
No ja to słyszałem od Ciebie ;-) Widocznie mamy tu do czynienia z jakimś nieporozumieniem ;) |
|
SM42-1152
11.05.2008 22:52
|
@Remik:
Nie ja ją postawiłem tuż obok tej ciekawej półbramki ;) W sumie mogłem ją śmiało obciąć, ale ledwo zdążyłem na ten motyw.
@m0ke:
Na razie nie ;)
@Tomek:
Na pewno ze Zbąszynka, jeździ przez Skwierzynę w 2,3,4 z powodu jakiegoś remontu gdzieś na M-cz - Wierzbno. Szczegóły może podadzą użytkownicy z Gorzowa i okolic :) |
|
|
SA105-104
11.05.2008 18:00
|
Czasami 60 km/h, ale widać, że się wysili nieco przed rzuceniem tu szynobusów. Jeszcze jakby parę W14 (przejazdy) usunęli to było by ok. |
|
|
Międzyrzeckie przejścia ...
10.05.2008 21:41
|
Kasa i poczekalnia jeszcze istnieją, otwierane w wyznaczonych godzinach. Niestety po ostatnim pożarze wejście jest tylko od strony miast (aby wejść na peron należy okrążyć budynek dworca). Przyczyną zmniejszenia o połowę poczekalni jest brak dachu na budynku, co skutkuje zalewaniem zamkniętej części. Grzyby na suficie są gigantyczne... Aha, oddzielenie polega na skleceniu na środku pomieszczenia barykady z ławek i desek... |
|
|
SA105-104
09.05.2008 20:34
|
Bocznica do JW w Wędrzynie odchodzi w Trzemesznie i jest używana.
Natomiast Kursko - Kęszyca (Staropole) odchodziła około 200 metrów w stronę Templewa od miejsca, z którego zrobiłem to zdjęcie. Pozostał rozjazd, następnie bezpośrednio obok ślady w terenie (zdemontowane podkłady ułożone w stos, równia, doły po torach, zachowany przejazd w gruntówce) po torach dodatkowych. kilkanaście metrów dalej tor istnieje i prowadzi w stronę wsi. W Kursku na terenie byłego PGR (?) kolejne rozjazdy i tory dodatkowe istnieją (!), potem przejazd, nasyp i tor na skraju lasu. Zarośnięty sporymi drzewami, ale istniejący. Co dalej, nie wiem. |
|
|
SA105-104
09.05.2008 11:52
|
W sumie chyba nieźle, wtedy kiedy miałem okazje podróżować tą linią pusto nie było (jeździłem parę razy). Zapełnienie w sam raz na SA105, z tym, że im bliżej Rzepina i Międzyrzecza tym lepiej. Dość dużo szkolnych sprzedawano :) |
|
|
ET22-621
09.05.2008 08:48
|
O, Kajetan! ;) Witam :) |
|
|
SM42-1047
09.05.2008 08:47
|
W wersji prosto z aparatu "pół" łuku jest objęte, ale po prostowaniu musiałem uciąć. |
|
|
SA105-104
08.05.2008 23:03
|
Nie z wiaduktu, a ze skarpy. Jest napisane przecież między jakimi p.o. znajduje się ten sz-bus. |
|
|
|
|
SA135-001
01.05.2008 21:44
|
Nie licząc mojej i Mateusza prywatnej stronki to gdzie to zdjęcie jeszcze wisi Sherlock'u? |
|
|
311D-11
27.04.2008 19:01
|
Pięknie się okopciły, nieźle w tandemie wyglądają te loki :) |
|
|
3E-39
27.04.2008 18:56
|
Według mojego monitora kolorki są nieco "nietęgie". Za dużo magenty konkretnie. |
|
|
|
|
TKt48-18
23.04.2008 10:12
|
Ech... Jakby wróciła "Jaworzynka" było by miło:) |
|
TKt48-18
23.04.2008 08:33
|
Trzebnica jest w tej chwili nieprzejezdna i nic tam nie jeździ, do Sobótki jak dobrze wiesz, również nic pasażerskiego nie dojeżdża więc siłą rzeczy planowego składu tam nie dadzą. Po za tym są też tacy co nie brzydzą się drutem (np. ja). |
|
|
M62-2006
20.04.2008 09:02
|
Do Malczyc jeździcie codziennie? |
|
|
3E-009
15.04.2008 13:35
|
A ja wręcz przeciwnie, z takiego kolczastego pokusiłbym się o stworzenie motywu, o ile to było by wykonywalne w tym przypadku. Mogło by wyjść ciekawie :) |
|
|
|
|
Ol49-23
04.04.2008 21:07
|
Pytanie: Czy Lasocice są czynną stacją (taa...), ewentualnie czy stoją jeszcze semafory? |
|
|
SU42-530
03.04.2008 15:59
|
No nieźle. Pare lat temu natomiast, notorycznie śmigała zdeklasowana jedynka. |
|
|
SP32-120
19.03.2008 21:36
|
Faktem jest, że (z tego co wiem) pracownicy C? bardzo się cieszyli z tych odpraw. Woleli odejść za pare(naście) tysięcy niż pracować w innej cukrowni holdingu x lat (nie wiem jakie mieli dokładnie gwarancje zatrudnienia). Jednak gdyby cukrownia nie została sprzedana/ została sprzedana komuś innemu miałaby szanse... Choć wspominając bajzel jaki tam panował (PRL pełną gębą - kradzież czego się da...) to tylko jakaś twarda ręka miała szanse to utrzymać. |
|
SP32-120
19.03.2008 16:40
|
O zbawiennym wpływie zagranicznego inwestora na cukrownie opowiedz pracownikom (byłej) Cukrowni ?agiewniki. DZ AG cukrownie kupił, wypłacił odprawy i do widzenia. Dziś wyburzają na jej terenie kolejne "pocukrownicze" obiekty. BTW zaczęli od bocznicy kolejowej kilka lat temu... |
|
|
SU45-263
13.03.2008 09:27
|
Powinieneś mieć teraz inne priorytety obróbkowe! ;) |
|
|
SU42-537
12.03.2008 17:31
|
A to kolegę widziałem (czerwone cc) w D-wie tego dnia? Staliśmy z żoną kilkadziesiąt metrów dalej. Pozdrawiam :-) |
|
|
SP42-170
30.01.2008 10:55
|
To jeszcze się podłącze z pytaniem o 071. Nadal pracuje na manewrach w Zbąszynku? |
|
|
SU42-509
21.01.2008 10:35
|
...i wszystko jasne :) |
|
|
ST44-992
20.01.2008 16:59
|
Może to ironia była? ;-) |
|
|
SU45-183
09.01.2008 08:41
|
Co do składów - są jeszcze brutta ;-) |
|
|
66002 & 66006
06.01.2008 22:26
|
12groszy ma 100% racji. Nie widzę nic dziwnego w tej historii. |
|
|
SU45-183
03.01.2008 11:46
|
1600 ISO :) Super. |
|
|
SU42-519
31.12.2007 20:31
|
Wiesz może czemu nie przyjechał? :| |
|
|
SP32-090
31.12.2007 19:09
|
Piękny kadr i piękna treść! |
|
|
EN57-612
22.12.2007 20:28
|
Owszem, dzisiaj jest dużo lepiej :) |
|
|
ET40-15
19.12.2007 10:31
|
Akurat słupy zdają się być klasyczną, wysoką konstrukcją metalową. Natomiast takiego rozwiązania konstrukcji nośnej (coś jak półbramka) przy rozjazdach chyba jeszcze nie widziałem. |
|
|
Pierwszy SA105-104 do Sulęcina
10.12.2007 11:20
|
To nie mogłem być ja bo mnie tam nie było. Dopiero po nowym roku wpadnę, ale na dłużej ;) BTW ten busik wydaje się być idealny na tę linię, ale w co najmnie 2 godzinnym takcie(rano i popołudniu 1), a nie z dwiema parami pociągów :( |
|
|
EU07-503 i Ksenia
03.12.2007 14:52
|
A co! :) Moją żonka, jak widać na T Y M zdjęciu kolei nie unika, a wręcz przeciwnie. Z żoną łatwiej się na jazde na loku załapać ;-) |
|
|
ET22-908+ST43-295
22.11.2007 19:47
|
?wietny skład! Czy to jest standard na tym pociągu? |
|
|
TEM2-293
13.11.2007 21:24
|
Fotostop na szlaku?? |
|
|
SA105-104
09.11.2007 21:49
|
Wg mnie ta lepsza, bo semafor jest ładnie podany. Jest też i TRZECIA ;-) (przynajmniej tu) |
|
|
TEM2-143
07.11.2007 12:34
|
Mnie jakoś nie przeszkadzają. |
|
|
|
|
Ol49-69 (ex 99)
30.10.2007 13:02
|
Marzenie... Pamiętam takie bonanzy jeżdżące codziennie przez moje podwórko (+kociołek) :) |
|
|
M62-2984
24.10.2007 08:34
|
bzdura, skład jest w mocnym punkcie, od razu zawiesza się na nim wzrok. Zdjęcie bardzo ładne. |
|
|
SP42-230
23.10.2007 21:33
|
To Opluch jest ;-) |
|
|
SU42-529
22.10.2007 19:16
|
Widzę, że wypad do Kotliny bardzo obfity w owoce zdjęciowe ;) |
|
|
EP07-541
14.10.2007 13:20
|
Jakie Popowice??? Proszę nie siać zamętu! :/ |
|
|
ET22-1165
03.10.2007 19:53
|
nadal obstawiam, że to to samo co pod podanym przeze mnie linkiem, czyli Tomaszów Bolesławiecki - Bolesławiec. Właściwie to na pewno to samo. Patrz słupy, rozkopany drugi tor... |
|
|
|
|
EN57-1014+1103
28.09.2007 09:09
|
Np. ta konkretna jednostka już tak nie wygląda . |
|
|
Tr5-65
21.09.2007 15:44
|
Dzięki temu fajnie wyszedł - dynamicznie. Widać podskakującą na łańcuchach brone i wywijanie kierownicą ;-) |
|
|
ST43-355
15.09.2007 20:46
|
Jeśli tak to dałem się nabrać. Już chciałem jechać i przebijać opony w szynobusach ;) |
|
ST43-355
15.09.2007 18:02
|
jaka relacja??? |
|
|
TKp 4422
14.09.2007 22:28
|
Prawie jak na Nadodrzu ;-) |
|
|
SU42-516
12.09.2007 15:59
|
...jest dobre! Dawno nie byłem na tej linii, trzeba tam wrócić ;) |
|
|
Lotos na objazdach...
08.09.2007 11:12
|
Rzeczywiście, w domu wszystko było ok w tym zdjęciu, a w pracy widzę wyraźnie efekt, o którym mówisz. |
|
|
Leptokaria by night
08.09.2007 10:06
|
Wiesz Wilchelm, twb to naprawdę fajna inicjatywa, byli pierwsi no i są z Wrocławia ;) Wielu autorów, którzy dużo wiedzą i mają rewelacyjne zdjęcia. Szkoda, że ostatnio są raczej nieaktywni i robi się tam gmfk :( |
|
|
SU46-009
07.09.2007 08:36
|
No to się kolega obudził ;) Ten pociąg był dość dokładnie obfotografowany. |
|
|
EU07-309
05.09.2007 09:47
|
Rozumiem, że motywem jest budowla sakralna i pora roku nie jest przypadkowa :) |
|
|
SU42-515
29.08.2007 08:15
|
te pojedyncze sosny na szczycie i kolor nieba tworzą klimat! |
|
|
ST43-239
29.08.2007 06:37
|
wyszło świetnie :) Czas znowu odwiedzić podsudecką :) |
|
|
EN57-1700
24.08.2007 11:13
|
a skąd taki rodzaj pociągu (KM) ? Czemu nie ROPJkm? |
|
|
ET41-198
24.08.2007 07:22
|
?wietne światełko. |
|
|
najszybszy
22.08.2007 06:27
|
...się aż się kurzy ;) Taki orlen np. wyciąga loki cargo ze skansenu (!) i nimi jeździ przez świat ;-) |
|
|
SU42-516
20.08.2007 12:52
|
Kociołek? Raczej agregacik ;-) |
|
|
EP03-01
09.08.2007 09:15
|
Zapomniałeś dodać słowa kluczowego "ET21" ;) |
|
|
SM04-497
05.08.2007 21:16
|
To był drugi przejazd? Coś nie pamiętam tego stopu :) |
|
|
Wyjazdowe z Ustki...
05.08.2007 19:53
|
Heh, jak w Kobierzycach, tylko tam dwa unieważnione semafory "podawały" Sr3 celowo. |
|
|
WM15A-385
23.07.2007 21:10
|
Tak poukładane podkłady leżą pod ?agiwnikami i czekają na zamontowanie w torze linii Kobierzyce - Piława. Czekają już ponad dziesięć lat. |
|
|
EN57-1493
11.07.2007 10:10
|
To jest dzisiejszy 2067 :) |
|
|
EN71-022
08.07.2007 13:22
|
Ale D29 to popraw :) |
|
|
Bory Tucholskie
06.07.2007 22:43
|
Swoją drogą jeśli jakieś EC mają tam (Leszno-Zbąszyń) puścić (??) to wreszcie Pm36 będzie miała jakieś sensowne zatrudninie ;-) |
|
|
|
Bory Tucholskie
06.07.2007 19:04
|
Ja wyczekuję popspiesznego na zbąszyniance! :) |
|
|
SM42-051
05.07.2007 09:41
|
rozumiem, że wizyta w mieście mostów służbowa? ;) |
|
|
Ol49-69 (ex 99)
30.06.2007 23:17
|
Coraz bardziej doceniam bipe jeżdżącą na Jelcz :) |
|
|
181 074-6
30.06.2007 10:19
|
No baa! Najpierw masa, potem rasa! :) |
|
|
EN71-010
26.06.2007 10:23
|
Jednak rasowy wehikuł na zdjęcie się załapał - szczęście vs. pech 1:1 |
|
|
SU46-008
26.06.2007 08:20
|
Bo to daleko od przejazdu drogowego. |
|
SU46-008
25.06.2007 22:06
|
Klasyczne miejsce, ale skład nie do powtórzenia. No i ta relacja... |
|
|
ST44-1113, ST44-910
24.06.2007 12:49
|
JE?, Erinaceus, rodzaj ssaków z rzędu owadożernych z rodziny jeżowatych
(c) by PWN
;) |
|
|
2M62K-0486
19.06.2007 14:36
|
Najlepiej jest tak góra 2 m. od szyn :) W nocy jest fajnie, trzeba się powstrzymywać przed ucieczką, bo ma się wrażenie, że pociąg przejedzie przez środek namiotu :) |
|
|
SU45-090+083
16.06.2007 13:50
|
Na luzaka, jak już, zdecydowanie na luzaka ;) |
|
|
ST44-910
10.06.2007 13:39
|
?eby tak na Dln. ?l. takie objazdy wystąpiły! Na przykład podsudecką... Ech... ;) |
|
|
Kalosze Czubola anno 2007
10.06.2007 13:37
|
Ja zawsze w kaloszach przez lasy i wzdłóż szlaku śmigam. Dodać do tego starą kurtke pkp energetyka i folklor pełną gębą :P |
|
|
ST44-1105
28.05.2007 23:03
|
Nie, lepsza jest zielona trawa... Po za tym co znaczy, że "wnosi do zdjęcia"? Można by minimalnie obniżyć kadr żeby skład był dokładnie w mocnym punkcie, ale bez przesady! Zresztą powinien wypowiedzieć się autor bo może coż innego spowodowało takie, a nie inne ujęcie. |
|
ST44-1105
28.05.2007 21:24
|
Mnie na przykład zawsze razi jak ktoś wali połacie trawy/tłucznia/itp na dole. Podobno "święte" zasady fotografii należy doskonale poznać, a potem nauczyć się przestać je stosować ;) |
|
|
EU07-160
26.05.2007 20:51
|
O kurcze, ale KLIMAT! Brrr... |
|
|
Pociąg nie zając...
18.05.2007 21:48
|
Pewnie ktoś stał z drugiej strony i w decydującym momencie otworzył klatkę ;-) |
|
|
SU45-028
16.05.2007 12:09
|
Co prawda, to prawda. Szkoda oszczędzać miejsce akurat na tym zdjęciu :) |
|
|
EP09-010
14.05.2007 09:06
|
A gdyby tak podostrzyć czoło dziewiątki? ;) |
|
|
SU45-164
14.05.2007 08:17
|
Prawdziwy Jaćwing jeździł przez Wrocław N/odrze i Oleśnice. To jest podróbka ;) |
|
|
SA101-001
13.05.2007 20:44
|
Oznacza pociąg regionalny krajowy (autobus szynowy) z V-max do 130 km/h, przewoźnika PKP PR. |
|
|
Skwierzyna
11.05.2007 00:58
|
Dwa dni później jechałem tą relacją i na odcinku Zbąszynek - Międzyrzecz byliśmy jedynymi pasażerami. Oczywiście nie jest żadną regułą :) |
|
|
Ty2-953
02.05.2007 09:26
|
Widzisz, tyle (zapewne również przypadkowych osób) chciało się przejechać Ty2 i bipą, a Wy (miłośnicy) woleliście tico :) No ale jak wspomniałeś o gustach się nie dyskutuje, ja tylko zauważam, że jest to dla mnie dość zabawny wybór. Cudzysłów wynika stąd, że nie każdy lubi to określenie, ja tak średnio ;) |
|
Ty2-953
02.05.2007 09:08
|
"Miłośnik kolei" jeździ za pociągami osobowymi samochodem. Tego to chyba nigdy nie zrozumiem :) |
|
|
040DK-94 w Borj Cedrii
13.04.2007 10:15
|
Skąd taka skromność, do lipca może się trochę nauczysz ;-P A tak poważnie, to najlepiej nie wyciągać daleko idących wniosków na podstawie jednego zdjęcia! Czy nawet wakacyjnej podróży (albo raczej wycieczki) |
|
|
Ol49-7
13.04.2007 07:23
|
Ciekawe, że we Wrocławiu można było pomalować bipe na oliwkowo, dla jednego parowozu i pięciu dni jazd w miesiącu.
Swoją drogą... Co to za przyczółek z prawej strony? |
|
|
Bardotki do Lichkova
07.04.2007 10:14
|
Tylko to jeszcze Polska jest :P Jednak fakt, że zagraniczni przewoźnicy nie wzbudzają takiego zainteresowania, co jest dziwne biorąc pod uwagę ilu w Polsce jest fanów kolei "czechosłowackich" |
|
|
ST44-916
07.04.2007 08:59
|
?wietny pomysł, budzące się do życia drzewo i kończąca "żywot" lokomotywa. |
|
|
|
|
ST44-992
06.04.2007 23:21
|
ROTFL!!! To teraz tylko wazelinką będzie nas Lechu raczył. |
|
|
182 071-1
06.04.2007 09:44
|
Sieć półskompensowana to taka, która ma "dropsy", czyli utrzymuje stałe naprężenie przewodu jezdnego. W pełni skompensowana ma również "naciąganą" line nośną. To tyle co ja wiem, podejrzewam, że w razie czego moja wypowiedź zostanie sprosotwana i uzupełniona ;) |
|
|
Ol49-18, SP45-055
06.04.2007 09:25
|
W porządku - nie robiłem sobie wielkich nadziei :) Dziwi mnie raczej brak ujęć pasażerów na Międzyrzecz - Rzepin, zarówno na Ostbahnie.net jak i wrp. To przecież pod samym Gorzowem ;) |
|
Ol49-18, SP45-055
05.04.2007 22:39
|
No to jak się pytamy, to ja się podłączam z linią Kobierzyce - Piława :) |
|
|
182 071-1
04.04.2007 21:42
|
Wisząca sieć trakcyjna na tej stacji jest rewelacyjna. Ile w Polsce jest stacji z padobnym rozwiązaniem? |
|
|
SM42-617
31.03.2007 06:43
|
Znalazłem jeszcze coś takiego, ale co to, to nie wiem :)
TKMSc 190 Wrocław Klecina – Wrocław Partynice,
kurs. D, SM42-200t.
Wrocław Klecina o. 7.40 – Wrocław Partynice p.
7.45.
TKMSc 191 Wrocław Partynice – Wrocław Klecina,
kurs. D, SM42-200t.
Wrocław Partynice o. 8.05, Wrocław Klecina p.
8.10. |
|
|
ST44-1113
22.02.2007 20:27
|
No nie tylko Orlenu! :) |
|
|
Zawidzek kolejna odsłona
15.02.2007 13:17
|
No szkoda, że się drań schował ;)
Co do samej klaty to mam wrażenie, że kolega dał się nieco ponieść swojemu uwielbieniu saturacji i kontrastu :) Dla mnie jest to zrozumiałe :) |
|
|
ET41-142
26.01.2007 11:41
|
To tam to kręcili...! Zastanawiałem się przez cały film :) Co jakiś czas wyświetlają go na kanale "Kino Polska". Zresztą to nie jedyny kolejowy akcent, który można tam dostrzec, polecam! :) |
|
|
WM-ka
26.01.2007 08:48
|
Drezynki to bardzo wdzięczne obiekty dla obiektywu :-) |
|
|
SM42-179
09.01.2007 22:08
|
W sprawach GPW proponuję nie poprawiać UOPa ;-) |
|
|
Bnrdzf477
04.01.2007 12:34
|
Hmm... Który to? :-) |
|
|
EU07-207
21.12.2006 12:24
|
No to wszystko jasne. Jakoś przeoczyłem to info wcześniej. |
|
EU07-207
19.12.2006 21:24
|
Bo wrocławskie siódemki jeżdżą raz na pasażerach, raz na bruttach. Choć 207 jeszcze z osobowym nie widziałem, a co robiła na Poznań-Zbąszynek to w ogóle nie rozumiem. Może obieg taki???. Swego czasu, stała za to co dzień na Nadodrzu i obsługiwała zdawkę do Oleśnicy. Tutaj podstawia się do brutta w maju '06. |
|
EU07-207
19.12.2006 20:33
|
No ona już gdzieś rok śmiga z towarami. |
|
EU07-207
19.12.2006 19:04
|
To jedna z naszych bardziej charakterystycznych maszyn :-) |
|
|
SM42-202
10.12.2006 17:18
|
?wietny klimacik. Dobrze kojarzę, że Fablok jedzie po ogryzku linii na Stypułów? Zawsze chciałem zobaczyć tam pociąg :) |
|
|
ST43-357
06.12.2006 21:05
|
Ech... Ja żadnego wykonanego przez siebie zdjęcia, nigdzie przypadkiem nie znalazłem. Już nawet nie mówię o tym żeby ktoś zapytał, ale nawet nikt nie ukradł ;-P Chyba popadnę w kompleksy! ;) |
|
|
ST44-399
05.12.2006 00:06
|
Dokładnie, UOP! Zacząłem może tę dyskusję bez szczególnego polotu;) ale bardzo mi miło, że potoczyła się w tak merytorycznym i ciekawym kierunku.
Co do zaśmiecania zdjęcia komentarzami... Moim zdaniem po to istnieje system komentarzy aby z niego korzystać, temat rozmowy jak najbardziej dotyczy zdjęcia :P |
|
ST44-399
04.12.2006 10:01
|
Dokładnie :) Jak się widzi te ruskie trupy to nie wiadomo czy fotografować czy uciekać, bo to może się z wysiłku rozpaść z hukiem w każdej chwili. |
|
ST44-399
03.12.2006 21:33
|
Szkoda tylko, że po tej linii, z towarami tylko barachło jeździ :( Chyba, że fiacik się czasem trafia ? |
|
|
Dzień Kolejarza ;)
27.11.2006 22:47
|
Kurcze, świetne! Jestem zachwycony. Zarówno dziewczynka jak i mechanik wyglądają przesympatycznie! |
|
|
TEM2-229
26.11.2006 11:40
|
Ech, kolego UOP, znasz moją sympatie do pracowników PKP! Nie mogę tego nie wspomnieć, że jak dla mnie wszyscy okazują się sympatyczni :) Tak żeby był głos "drugiej strony" ;) |
|
|
Lxd2-372
26.11.2006 11:38
|
Ostatnio jest moda na PRL, może taka kolejka (nie jarmarczna lecz w klimacie lat 70/80) miałaby sens. |
|
|
Trofeum
24.11.2006 12:47
|
Odczytanie Twojej wypowiedzi jako kpiącej z kogoś nie oznacza braku poczucia humoru. |
|
Trofeum
24.11.2006 08:11
|
Czy trzeba takie komentarze wrzucać na galerie? Proponuję oba usunąć i jeżeli ich autorzy czują taką potrzebę, kontynuować ich wymianę np. na gg. Arturze, sam mówiłeś, że nie chcesz tu wojenek, a Twoja uwaga wydaję mi się dość wyraźnie dotyczy admina TWB. Wiadomo skąd on pochodzi i jak go nazywasz ;-) |
|
|
EU07-186
18.11.2006 13:01
|
?adnie :) Wreszcie ktoś pokazał na zdjęciu budynek stacji, a nie tylko skałki :-) |
|
|
ST44-992
15.11.2006 18:30
|
Ho, ho! Bardzo odległe plany, jeszcze się zima nie zaczęła ;-) Mam tylko nadzieję, że chociaż będzie śnieżna i słoneczna. |
|
|
ET41-090
10.11.2006 07:23
|
?adny kadr i brzózki jesienią. One zawsze tworzą fajny klimat :-) |
|
|
I jeszcze inne spojrzenie
08.11.2006 11:16
|
Możliwe, budkę przegapiłem :) Zresztą czy budka to odpowiednie słowo? - może baszta dróżnika ;) |
|
I jeszcze inne spojrzenie
08.11.2006 10:42
|
?wietna nastawnia (bud. dróżnika?). Wygląda jak ze średniowiecza :-) Takiej jeszcze nigdzie chyba nie widziałem. |
|
|
SA109-003
08.11.2006 09:22
|
BTW zdaje mi się, że te ciężarówki są jakoś ciekawie rozładowywane. Dałbym głowe, że widziałem jak się przemiszczają wzdłuż ładowni stojąc w poprzek, pewnie na jakimś ustrojstwie. Było trochę za zimno żeby się tam wybierać i oglądać, a większość zasłaniały mi węglarki. |
|
SA109-003
08.11.2006 08:34
|
Co oznacz, że wg czarnego scenariusza między Dzierżoniowem, a Piławą nie będzie jeździć nic oprócz SA :( Swoją drogą o zdawce Kamieniec - Piława nie słyszałem, więc i tak nie jest najgorzej. Nie wiesz może w jakich godzinach kursuje i czym obsługiwana? |
|
SA109-003
07.11.2006 13:46
|
Co prawda, to prawda. Dlatego trzeba się spieszyć póki eldorado trwa. No, ale potem jakieś zdawki zostaną :-) |
|
SA109-003
07.11.2006 13:22
|
Zresztą proponuję klikną
ć , wziąć poprawkę na to, jaki to odcinek (powiedzmy spalinowy;) ) i sami zobaczycie co tam jeździ :-) |
|
SA109-003
07.11.2006 13:13
|
No jasne ST43 z towarkami bardzo często, czasem luzaki. O osobówkę z wagonami trudno. Raczej KKA :) |
|
|
SU45-180
07.11.2006 11:04
|
Rewelacyjna klata! Bardzo mi się podoba! |
|
|
SP32-210
07.11.2006 07:28
|
W "komunie mentalnej" nie chodziło bynajmniej o cenzure. Nie sprowadzaj tego do tak prostych skojarzeń ! :P |
|
|
ST44-495
23.10.2006 11:47
|
Dokładnie, zwłaszcza, że to co charakteryzuje ST44 nie może być oddane na zdjęciu, bo jak oddać dźwięk i moc? (pewnie - da się, ale ile z 761 zamieszczonych tu zdjęć Gagarinów to ukazuje?) Dlatego podniecanie się zdjęciem z powodu widocznej na nim sylwetki ST44 powoduję u mnie uśmiech politowania (choć staram się zrozumieć stosunek do tych loków). Tak samo jak niechęć do zdjęć z szynobusami i kiblami. Wiadomo - musi być sielska wioska/ ogromna fabryka(z dymiącym kominem)/ inny "jeleń na rykowisku" i lok z jakiejś aktualnie kasowanej serii. Owszem ja też to lubię (a co! ;) ) jednak bardzo podoba mi się każde niekonwencjonalne podejście do tematu, ukazanie czegoś nowego. Jeśli jest w dobrym (wg mnie) wykonaniu. Na zdjęciu nie musi być sielsko żeby było dobre! I nie ważne wtedy jaki tabor przedstawia - EZT, drezyny i wagony motorowe(sz-busy:) ) to też kolej. Tyle mojego zdania. |
|
|
ST44-1104
22.10.2006 17:59
|
Litości! Tego tu do diabła i trochę. Można nabrać awersji. |
|
|
ET22-417
19.10.2006 16:14
|
TUTAJ jest połączenie obu przypadków :-) |
|
|
ET41-096
12.10.2006 02:13
|
Widać ile znaczy dobra obóbka zdjęcia :) Teraz dużo lepiej wg mnie! |
|
|
|
|
ST44-927
08.10.2006 16:33
|
Eee... Ja zawsze z żoną chodzę na szlak, w końcu to ona mnie nakręciła parę lat temu na "pociągi"!!! :-) |
|
|
ST44-1104+ST44-910
28.09.2006 22:00
|
Zabawne są tłumaczenia typu: "Bo były słupy, przecież ich nie przestawie"; "Słońca nie przesunę na drugą stronę" czy też "nie miałem statywu i dlatego poruszony"... Nie chodzi w sumie o to zdjęcie, które mi się nawet podoba (lubie pociągi na łonie przyrody :) ), ale o ogólny nawyk wrzucania zdjęć i tłumaczenia się, dlaczego są złe. Sam często robię z jakichś powodów nieudane zdjęcia, ale jeżeli nie ma na nich nic ciekawego, co tłumaczyło by ich publikacje, to staram się ich nie upubliczniać. No chyba, że mam do nich jakiś sentyment i tracę obiektywizm ;) Nie zmieni to jednak faktu, że jeżeli moje zdjęcie jest kiepskie to takim pozostanie mimo tego, że jest złe, z nie do końca ode mnie zależnego powodu.
Mam nadzieję, że autor powyższej klaty, nie obrazi się za ten wywód akurat pod jego zdjęciem. Jak już mówiłem, wypowiedź nie nawiązuje bezpośrednio do tego zdjęcia ;) |
|
|
751 167-8
26.09.2006 16:09
|
Warto dodać skąd ksywka "bardotka". Chodzi o wystające "czoło" ;-) |
|
|
EN57-928+1083
24.09.2006 20:17
|
Jak widać pisaliśmy z Jeżykiem jednocześnie i zauwyżyliśmy to samo :-) |
|
EN57-928+1083
24.09.2006 20:14
|
Bardzo podoba mi się to zdjęcie. ?adne dłuuugie cienie i miasto w tle. Moim skromnym zdaniem, duży postęp od czasów początków kolegi na stronie, nie tylko na tym zdjęciu widoczny :) |
|
|
810 581-9
23.09.2006 21:45
|
Zdjęcie ciekawe, niekonwencjonalne, a przy tym dość poprawne technicznie (może pewnie niektórych razić urwany skład :) ). Czoło ostre, widać dynamikę i to jest chyba w tej klacie najważniejsze. Pogoda natomiast dodaje klimatu - motorak wygląda na bardziej dzielnego sunąc w tak niesprzyjających warunkach. Jeśli chodzi o gałązke, to może była by z większym pożytkiem, jeśli było by jej więcej...? Albo wcale :) No, ale to tylko luźne rozważania początkującego amatora :-) |
|
|
EU07-531
22.09.2006 23:44
|
Z ilu mm? Bo się zastanawiam czy nie można by stanąć dalej i dać więcej, żeby nieco bardziej Centrum Orląt wyeksponować... |
|
|
Kampania buraczana w Piotrkowie Kujawskim
22.09.2006 17:10
|
Jeśli można to poproszę o jak najwięcej cukrowniczych klimatów. Przez kilka lat wczesnego dziecistwa mieszkałem naprzeciw Cukrowni ?agiewniki - stąd mój sentyment do takich składów ;-) |
|
|
Tr5-65
20.09.2006 11:11
|
Nieziemskie klimaty... szkoda, że jedynie w "specjalnym wydaniu":( |
|
|
Tak umierają pociągi (II)
18.09.2006 12:58
|
O przepraszam bardzo, PKP sprzedają swoje loki prywaciarzom, choć niekoniecznie polskim (Spójrz na przykład TUTAJ ) Taka polityka ma wg mnie jakiś sens. |
|
|
Dwie twarze
18.09.2006 00:00
|
Wstępny projekt Oelki zakładał instalowanie właśnie takich wiatrownic :) |
|
|
Zmora Bałtyku
16.09.2006 23:05
|
Bardzo dziękuję za wyjaśnienie :-) |
|
Zmora Bałtyku
16.09.2006 20:13
|
Co to za wagony jeśli mogę spytać? Skąd ta nazwa bo żadne z pudełek na zdjęciu nie wygląda nawet na ćwierć-stodołe, jeżeli chodzi o gabaryty. |
|
|
rodzynek
16.09.2006 14:45
|
Moim zdaniem możesz to spokojnie zapodawać po prostu do istniejących kategorii. Jeśli zdjęcie przedstawia naprawde coś ciekawego to myślę, że nikt się nie obrazi! :) Ewentualnie można skorzystać z działu "Historia". |
|
|
Euronaft
07.09.2006 00:05
|
Zdjęcie bardzo mi się podoba, ale najlepszy rumek na polskich torach jest tutaj! I proszę nie dyskutować - to jest dogmat ;-) |
|
|
Prawdziwy BR120
04.09.2006 15:55
|
Pan ze stonki fajnie ożywił zdjęcie.
No a tytułowa maszyna całkiem zgrabna ;) |
|
|
Zduńska Wola Karsznice
24.08.2006 13:13
|
Jak dla mnie również EOT, zwłaszcza, że z meritum Twojej wypowiedzi zgadzam się w 100%. Pozdrawiam! |
|
Zduńska Wola Karsznice
23.08.2006 23:53
|
Spoko, ja się domyślam z jakiej filozofii wziął się ten tekst, ale uważam, że był niepotrzebny. Choć lubię pieśń "Mój dom to moja twierdza" ;) |
|
Zduńska Wola Karsznice
23.08.2006 23:10
|
Chyba pisaliśmy w tym samym czasie ;-)
Bardzo mądrze i spokojnie wyjaśniłeś koledze swój punkt widzenia i ja się z Twymi poglądami zgadzam. (no może poza stwierdzeniem w ostatnim nawiasie, ale to już wspomniałem;-) ) |
|
Zduńska Wola Karsznice
23.08.2006 23:05
|
@ Jeżyk
"Bo ja nie wahałbym się długo i z największą przyjemnością wygarnąłbym ze śrutówki w Twój tyłek" Po co ten tekst? Moim zdaniem też zbytnią dojrzałością się nie popisałeś. Choć może to z nerwów bo zgadzam się, że wyczyn kolegi Patryka niekoniecznie był wart pochwalenia się.
@ Gagarin1030
PRLu bym w to nie mieszał.
@UOP
Ja natomiast zauważyłem, że na PeKaPie "podejrzanie" rzadko się trafia na buców. Może tu chodzi o moje wyjątkowe szczęście, ale jeszcze nie trafiłem na takiego (nie przypominam sobie). Może tu też chodzić o to, że sam jestem do nich pozytywnie nastawiony. |
|
|
ST44-854
22.08.2006 12:54
|
Moim zdaniem do "Historii" należy wrzucać takie zdjęcia. |
|
ST44-854
22.08.2006 11:54
|
Wydaje mi się, że ta kategoria służy do zamieszczania zdjęć trupów "stojących w krzakach", a ten przedstawiony tu okaz nie był trupem w trakcie wykonania zdjęcia (choć tu przeciwnicy gagarinów mogą mieć inne zdanie :) ) |
|
|
ST43-223 w Wierzbnie
20.08.2006 21:00
|
Czyżbyś aż tak nie lubił rumków, że postanowiłeś umieścić jego czoło w cieniu? ;) |
|
|
EP07-390
05.08.2006 07:54
|
Nareszcie jakieś zdjęcie z linii 143 nie mojego autorstwa :) No i mój ulubiony pociąg w kadrze :-) |
|
|
Pm36-2
30.07.2006 22:19
|
otóż to! :) |
|
Pm36-2
30.07.2006 20:53
|
To, że Pm36 została zbeszczeszczona kolorem czy tabliczkami nie zmienia faktu, że to bardzo ładna i interesująca lokomotywa, mająca swe miejsce w historii polskiego kolejnictwa. Moim zdaniem :) |
|
|
SU46-039
23.07.2006 21:39
|
Podejrzewam, że wieża ma jakieś nawigacyjne lub obserwacyjne przeznaczenie. ...Swoją drogą, to klimat tego zdjęcia mnie zachwycił :) |
|
|
Ok1-37
19.07.2006 14:26
|
Dzięki za wrzucenie tego zdjęcia! :-) |
|
|
SA106-010
15.07.2006 10:13
|
... Jak pesa daje sobie rade z bohunem? |
|
|
SA106-003
08.07.2006 17:04
|
Wizualnie bardzo podoba mi się pesobus. Zresztą jeździ się tym też całkiem przyjemnie, zwłaszcza w porównaniu z SA107/9 i SA105/8 |
|
|
3E-53+3E-42
29.06.2006 18:45
|
T U T A J jest krótka dyskusja na ten temat :) ATSD drogą to 3E-42 widziałem dokładnie 14 czerwca 2005 w Oleśnicy i jeżdził sobie świeżutki, po rewizjii BEZ gniazd wielokrotnego sterowania. Później mu je zamontowali?? Czemu nie odrazu? |
|
|
SM30-231
27.06.2006 15:35
|
Czy to znad tego jeziorka "fociści" pogonili tubylców (zamiast błagać ich na kolanach żeby zostali)? No chyba, że taka sytuacj to tylko plotka. Oby. |
|
|
ST44-992
22.06.2006 10:19
|
Według mnie pomysł jest fajny, ale sądzę, że warto byłoby zastosować niewielką głębie ostrości i ustawić ją na loka albo na bez. Tak sobie myślę :-) |
|
|
SM42-1104 + SM42-525
19.06.2006 13:31
|
Bardzo przyjemny artykuł. Przypomniały mi się moje szkolne wizyty w zamkniętej już niestety Cukrowni ?agiewniki. Dodam, że zlikwidowanie tej cukrowni zakończyło życie linii kolejowej z Kobierzyc do Piławy, którą jeździły zdawki do C?. Ostatnia zdawka odjechała w 2001... |
|
|
SU45-184
14.06.2006 07:20
|
Szkoda, że praca chyba nie pozwoli mi na wyjazd :( |
|
|
Wls50-2211
13.06.2006 13:28
|
Bardzo lubię takie klimaty! |
|
|
ST43-235
09.06.2006 17:29
|
Skąd robione zdjęcie? Z tego metalowego komina przy byłej szopie?
Ps. Data wymknęła się spodkontroli. |
|
|
SA105-101
08.06.2006 18:22
|
Masz coś z linii na Zbąszynek, czy tylko na Ostbahnie byliście? Może chociaż z Zamościa? ;) |
|
|
|
|
Andrescu
03.06.2006 12:15
|
...tylko tło się nie zgadza. Rumek zawsze ma S2! Na szczęście na PKP stop dostała inna seria towarowych lokomotyw spalinowych :-P |
|
|
119-158-4
27.05.2006 23:43
|
Jednym słowem: Rumuńskie lokomotywy rządzą! :) Piękny jest, jak zresztą "nasze" rumki też! |
|
|
SU46-009
22.05.2006 03:32
|
Widzę, że w tym miesiącu admini będą mieli naprawdę trudny wybór zdjęcia miesiąca. To nie pierwszy killer maja. |
|
|
Trzemeszno Lubuskie
14.05.2006 21:48
|
...to ja też, o ile to możliwe, chciałbym wiedzieć jakby coś miało jechać. W końcu baze wypadową mam 15 metrów od tej linii :) |
|
|
|
|
Ok1-339
12.05.2006 08:42
|
Szkoda, że tylko jedno :( No, ale za TO dzięki raz jeszcze! :) |
|
|
Ok1-339
11.05.2006 22:35
|
Międzyrzecz!! Co prawda dedykacja nie dla mnie, ale serdecznie dziękuję! :-) Jak masz więcej Międzyrzecza to się nie krępuj ;-) Super! |
|
|
810 090
10.05.2006 20:21
|
Bardzo lubię ujęcia wykonane tuż po deszczu :) Choć tu zaryzykowałbym chyba pionowy kadr. |
|
|
TKp 4422
09.05.2006 19:24
|
Wydaje się być w swoim żywiole :) Czy TKp4422 pracował gdzieś wcześniej zanim trafił do Cukrowni Chybie. |
|
|
M62-1292
28.04.2006 15:25
|
Ale mazut! ;-) |
|
|
SA107-002
27.04.2006 09:53
|
...że pkp są w kilku epokach jednocześnie i nie mogą się zdecydować na jedną. To chyba dobry opis klimatu naszego przewoźnika. Jak dla mnie jest to bardzo ok. Pewnie dlatego, że nie MUSZ? z kolei korzystać, tylko CHC? :)
Poza tym a propos szopy: Gdy byliśmy w Międzyrzeczu i siedzieliśmy na peronie obok SA105 (nie jestem ortodoksyjnym przeciwnikiem szynobusów, ale tam wyglądał jak symbol upadku tego miejsca...) chłonąc pełną piersią klimat umierającej stacji węzłowej, moja żona zauważyła coś bardzo trafnego. Gdyby ta stacja była tętniąca życiem i nowoczesna, bylibyśmy ubożsi o te piękne chwile i przemyślenia pojawiające się w takich miejscach jak ta stacja... Takie miejsca mają metafizyczny urok. |
|
|
SM42-331
20.04.2006 20:16
|
Ale Ci się cumulusy piękne trafiły! Idealne! No i to zielone poletko :) |
|
|
ET41-026
22.03.2006 20:57
|
Też tak uważam. ?wietne są motywy z podjazdami :-) |
|
|
WM10-1618
21.03.2006 15:13
|
W moich rejonach go nie ma. Trzeba się więc do Sierpca na browarek wybrać :-) |
|
WM10-1618
21.03.2006 13:15
|
To znaczy...? Jaki? |
|
|
SU46-045
19.03.2006 12:38
|
...jak dla kogo! Ja bym się cieszył. Wole piękne SU46 niż jakieś ruskie pierdziawki! :) |
|
|
|
|
SM31-010
17.03.2006 12:21
|
Zarówno podmiot zdjęcia, jak i ono samo :) |
|
|
Pług
14.03.2006 16:58
|
Wydaję mi się, że to skądinąd ciekawe zdjęcie, powinno wisieć raczej w kategorii "tabor pomocniczy". |
|
|
ICE 401
10.03.2006 18:22
|
...Ja tam wolę stację w Międzyrzeczu! ;-) |
|
|
Ty42-1
09.03.2006 10:05
|
Skoro dzięki temu zdjęciu "znaleźliśmy się na Dolnym ?ląsku" to mam do autora (czasem tu zagląda, czyż nie?) pytanie czy w swych archiwach nie posiada czegokolwiek z linii Kobierzyce - Piława Górna? ...A może ktoś inny ma gdzieś na dysku lub w albumie jakieś zdjęcie z mojej "ukochanej" linii? Po dogłębnym przeszukaniu polskich i niemieckich googli okazało się, że poza wspomnieniami mam tylko zdjęcia zdawki z cukrowni... Nic innego nie ma. |
|
|
ET41-134
08.03.2006 20:58
|
MOCNO niekompletne :/ |
|
|
SP32-209
03.03.2006 08:43
|
Daleki jestem od zaprzeczania. |
|
SP32-209
02.03.2006 18:28
|
...i standardowy obrazek na Dolnym ?ląsku. Filary mostu nie pozwalają ukryć , że kiedyś były tu dwa tory... |
|
|
SU46-037
28.02.2006 14:34
|
Popraw nazwę na Su46 :) |
|
|
Wspomnienie....
25.02.2006 19:37
|
A może raczej... Dlaczego ci cholerni ludzie przyjechali właśnie do tego miasta?! |
|
|
Ol49-7
23.02.2006 16:03
|
Kop leżącego... ;-) |
|
Ol49-7
23.02.2006 13:44
|
Niesamowite! I to zdjęcie zrobione dziś rano!
...a ja tu w pracy cały czas siedziałem... A!... |
|
|
ST44-R005
20.02.2006 08:16
|
Zamiast "Górny_?ląsk" wpisz nazwe województwa: "śląskie". Brakuje jeszcze nr linii wg D29. Poza tym chyba ok :-)
...a zdjęcie świetne. Górny ?ląsk został chyba stworzony do takich ujęć :) |
|
|
SM30-995
01.02.2006 18:59
|
Cyberpunk w najczystszej postaci! :) |
|
|
SU42-511
31.01.2006 21:00
|
To i ja dodam coś od siebie: Jeśli górski krajobraz to SU42 :P Na tym obrazku jest wszystko ok :)
...No mógłby być też kociołek lub SA102. |
|
|
SU42-511
31.01.2006 17:25
|
Piękny polsacik! |
|
|
Zdawka do Bytowa
25.01.2006 08:25
|
"Więcej zdawek! Więcej zdawek!" ;) Zwłaszcza w takim wydaniu. |
|
|
Sygnał wątpliwy
24.01.2006 14:47
|
Jak dla mnie rewelacja! Uwielbiam klimat tych krótkich zdawek, prowadzonych stonkami lub trumnami. Super! |
|
|
EP09-047
20.01.2006 12:24
|
...się 09 w tym malowaniu podoba. Czuję się czytając te wszytkie uwagi na jej temat jak dziwak i odmieniec, ale mnie się podoba i już! Pewnie dlatego, że nie czułem żadnego sentymentu do poprzedniego wzoru malowania tej dziewiątki.
...Jednak światła 012 to już inna historia. Standardowe "pekapowskie" garnki to jest to! :-) |
|
|
EU07-343
18.01.2006 16:28
|
Mnie to ujęcie niesamowicie przypomina wyjazd w kierunku Suwałk w Białymstoku. Tylko semafory jakieś takie inne...
Bardzo przyjemne zdjęcie :) |
|
|
Gołębie
13.01.2006 19:18
|
Słynne gołębie w Płotach :) |
|
|
ET22-2000
12.01.2006 13:33
|
... A sam byk daje rade. W ogóle zaczynam się przekonywać do nowego malowania cargo :) |
|
|
ST43-357
10.01.2006 18:16
|
Fajnie znaleźć takie miejsce. Myślałem nad takim we Wrocławiu :-) |
|
ST43-357
10.01.2006 15:09
|
Skąd to jest robione? |
|
|
TEM2-290
29.12.2005 10:39
|
Piękne ujęcie! Sielskie... |
|
|
Cienie dawnych focistów...
28.12.2005 19:41
|
...więc długi czas naświetlania, stoicie nieruchomo przez okołe połowe, następnie uciekacie szybko sprzed obiektywu pozwalając aby klata dokończyła naświetlanie... ;-) |
|
|
Ulepimy bałwana?
23.12.2005 19:01
|
"...Te widoki nienormalne dla nas przecież są normalne..."
...Jak zobaczyłem miniaturki to miałem nadzieje, że to nie Polska... |
|
|
ST44-2020
06.12.2005 12:29
|
Kozackie Mocne to wierny towarzysz wypraw :) |
|
|
The Darkness
24.11.2005 10:19
|
chyba nietoperze ;-) Ogólnie okładka to fajna schiza:) |
|
|
ST44-1096
14.11.2005 14:20
|
...ale na wrp wisi właśnie to ujęcie :) |
|
|
M62-1764
11.11.2005 14:00
|
Ech... Może jestem przeczulony, bo widze (niekoniecznie w Twojej wypowiedzi) wszędobylskie ataki na PKP, a ja lubie tę firmę, choć wiem, że zwykli, szarzy podróżni nie koniecznie, a z założenia tak być nie powinno. Lubię ją za klimat choć jednocześnie za powszechną likwidacje nieznoszę... Serce me jest rozdarte. EOT |
|
M62-1764
11.11.2005 11:27
|
Uważam, że jeśli się spojrzy obiektywnie na przekrój całego społeczeństwa i przekrój grupy zawodowej związanej z pkp (nie licząć SOKistów) to to porównanie wypada zdecydowanie(!) na korzyść kolejarzy. Bądżmy sprawiedliwi! Nie generalizujmy! Ja kolejarzy lubię :) |
|
|
ET22-467
10.11.2005 21:16
|
Po za tym intencji przedmówcy nie neguję - trzeba żyć dobrze z admiralicją ;)) |
|
ET22-467
10.11.2005 21:11
|
Maki są świetne! Mnie się dzięki nim zdjęcie bardzo podoba. Choć kadr dałbym minimalnie w lewo ;-) |
|
|
ET22-535
10.11.2005 11:17
|
To nie tylko ja wrzucam różowe zdjęcia? ;) Nie wiem jak było wcześniej, ale ta wersja mi się podoba. |
|
|
ST44-1096
09.11.2005 09:54
|
Nie byłoby lepiej podpuścić go trochę bliżej? |
|
|
SU45-135
26.10.2005 18:29
|
Ja wpisuję "Przewozy_Regionalne" i zdaję się ktoś jeszcze tak czyni. Myślę, że dobrym pomysłem jest rozróżnianie zdjęć wg typów pociągów. |
|
|
EN57-1114
25.10.2005 13:37
|
Bardzo podoba mi się to ujęcie! :) |
|
|
ST44-910
12.10.2005 11:21
|
Zastanawiałem się czy to nie ptaki, ale stwierdziłem, że w ogóle nie podobne :-) Starzeje się ;) |
|
ST44-910
12.10.2005 08:57
|
usuń te kropy na niebie! ;-) |
|
|
TKi3-87
12.10.2005 08:51
|
...z petuchy do małego fiata musi być bardzo kontrastowa ;-) |
|
|
SP47-001
29.09.2005 14:21
|
A miałeś kiedyś okazję posłuchać pracującej SP47? Nic nie umniejszając iwanom (!) podejrzewam, że 16 cylindrów brzmiało niesamowicie. No i ten jeden, jakże wymowny parametr: moc 3000KM... |
|
SP47-001
29.09.2005 13:01
|
... czemu? ;-) |
|
|
TEM2-129
24.09.2005 10:25
|
elegancko! :-) |
|
TEM2-129
23.09.2005 20:22
|
...jakoś dziwnie wygląda, ale zdjęcie mi się podoba. No i tamarka :) |
|
|
ST44-1109
21.09.2005 10:16
|
...na wrzucanie zdjęć z puszkami, tudzież motocyklem. Fajne :) |
|
|
SM42-733
12.09.2005 13:00
|
Fablok Power! :) |
|
|
SU46-032
10.09.2005 12:07
|
Z moich przypadkowych obserwacji, to we Wrocławiu zawsze jest troche ludzi, nie ma tłoku, ale i pustych przedziałów nie widziałem. Tak w sam raz. Podrózny ma luz i jednocześnie skład pusty nie jeździ. |
|
|
SA102-001
09.09.2005 09:33
|
No niestety. W moim województwie likwidują kolejne linie na potęgę... Jak widze na mapach ile niegdyś było tu szlaków to coś się we mnie gotuję. W prawie każdej większej (i nie tylko) wiosce... Ech... Temat rzeka. |
|
|
ST44-1108
25.08.2005 18:44
|
Mam takie bardzo nieprofesjonalne pytanie. Czy w założeniu PKP chce się teraz pozbyć ABSOLUTNIE WSZYSTKICH ST44? Nawet 758 ma tylko wyjeździć swoje? |
|
|
Zblewo
25.08.2005 14:34
|
I mnie się z tym właśnie skojarzyło! :) |
|
Zblewo
25.08.2005 11:10
|
Czy to zdjęcie nie było już gdzieś publikowane? Mam wrażenie, że już gdzieś je widziałem... |
|
|
|
|
Linia tymczasowo ożyła
21.08.2005 13:56
|
Podobno linia między Trzemesznem Lubuskim, a Sulęcinem jest zamknięta dla ruchu towarowego od 2001r. Coś się zmieniło czy po prostu mam niedokładne dane? |
|
|
SU45-113
20.08.2005 21:52
|
Widzę, że tu się też zaczyna robić ciekawie... Kolega już usunął swoje zdjęcia :/ |
|
|
SU45
26.07.2005 09:25
|
A cóż to za wagon za lokiem? |
|
|
SN61-183
18.07.2005 11:44
|
No to się wychyliłem :) |
|
SN61-183
18.07.2005 10:47
|
Ja się nie znam, ale to nie jest 183?
Co do zdjęcia samego w sobie, to zgadzam się z przedmówcą :) |
|
|
EP07
11.07.2005 17:44
|
Te wagony Warsu wyglądają strasznie w składach icków :/ Choć same w sobie mają swój urok. A zdjęcie świetne :) |
|
|
ST44-615
01.07.2005 19:32
|
Ale skład jest nieziemski. Musiał "na żywo" robić ogromne wrażenie! Zresztą, na zdjęciu podobnie :) |
|
|
150-015
01.07.2005 16:46
|
Ja też to zauważyłem:) Ale motyw z umożliwieniem komentowania zdjęć "szerokiej grupie społecznej" powinien ten stan rzeczy zakończyć. |
|
|
SP42-200
28.06.2005 12:15
|
a cóż się stało, ze taki ciekawy składzik pojechał??? |
|
|
EW58-028
03.06.2005 19:54
|
Wojo... Ale dół...
Swoją drogą to dlaczego wycofali w SKM tabor nazywany "jedynym słusznym" jak gdzieś czytałem. |
|
|
Nie daj Boże rozwolnienie ... .
19.05.2005 21:35
|
Jak we Wrocławiu na Głównym. W ****Donaldzie toaleta jest bezpłatna, ale tylko dla tych, którzy okażą paragon z aktualnego dnia. |
|
|
SU46-041
18.05.2005 20:46
|
Chyba każdy kto spojrzy na to zdjęcie, zada sobie pytanie na, które właśnie odpowiedziałeś. Chyba, że zna przedstawione tu miejsce. Swoją drogą to wysoka musi być ta wieża... |
|
SU46-041
18.05.2005 18:46
|
Co mi się podoba to podpis do tego zdjęcia. Taki suchy, lakoniczny i rzeczowy.Jak gdyby nigdy nic. Choć wiadomo, że zdjęcie wymiata nieziemsko! |
|
|
EU07-123
18.05.2005 17:52
|
A cóż to za wagony stoją w tle? Niby przedziałowe, a ryflowane... |
|
|
SU46-054
11.05.2005 19:43
|
Nie chce tu "podskakiwać" szanownemu administratorowi, ale zwracam uwagę na date w opisie :-) |
|
|
Jaszczura
05.05.2005 19:12
|
Czyżby jaszczurka zwinka? |
|
|
|
|